Οξύ

23 juin 2009

E.R.

Classé dans : Media, consumer, les temps, κακίες — Mots-clefs : — espοir @ 09:27

Δε με ενοχλεί καθόλου που κλείνει ο Ελεύθερος Ρύπος. Ρυπαρός ήταν πάντα.

Για τον City λυπάμαι λίγο, κυρίως επειδή δεν ξέρω από πού θα ακούω τον Τζίμη Πανούση.

Εκ των προτέρων ξεκαθαρίζω ότι δε θα λυπηθώ αν κλείσει η Esspresso, η Αυριανή, η Χώρα, η Ακρόπολη, ο Ελεύθερος, ο Αδέσμευτος Ρύπος, η Citipress, η Lifo κλπ.

Όπως δε λυπήθηκα που έκλεισε η Traffic.

Το μοντέλο της δημοσιογραφίας που εκπέμπουν αυτά τα έντυπα, το οποίο εξέπεμπαν από τα πρώτα τους βήματα, έπρεπε πρώτη να το έχει απορρίψει η Ένωση Συντακτών, αν ήθελε να έχει κάποια αξία – πέραν της κακώς εννοούμενης συντεχνιακής – το να είναι κανείς μέλος της.

Επίσης, συμφωνώ απόλυτα με αυτό.

Και μου προκαλεί αηδία αυτό. Από τότε που βγήκε η συγνώμη, και οι δικαιολογίες, χάθηκε το φιλότιμο! Αν δεν μπορείτε να βγάζετε φύλλο Κυριακής, βγάλτε Σαββατοκύριακου. Τι θα πει “λόγω του μεγάλου αριθμού φύλλων”;;;

Και ΠΟΣΕΣ φορές μέχρι τώρα έχουν κάνει (όλοι το ίδιο);;

Και ΓΙΑΤΙ να τους ξαναπιστέψουμε, στο ο,τιδήποτε;  Γιατί να μην θεωρούμε ότι οι δημοσιογράφοι τους κάνουν τηλεφωνικά ρεπορτάζ (μόνο) για κάθε τι που γίνεται … και περιγράφουν στο περίπου το πώς θεωρούν ότι έπρεπε να γίνει ;;

Και ΓΙΑΤΙ να μην απολυθούν όλοι οι υπεύθυνοι της εφημερίδας μετά από αυτό;

Τι, δηλαδή, μόνο από τους πολιτικούς θα ζητάμε να αναλάβουν τις ευθύνες τους;

Γιατί να μην παραιτηθεί αυτός που έγραψε το ρεπορτάζ, αυτός που έλεγξε την ύλη και ο διευθυντης της εφημερίδας που επιτρέπει να γίνεται αυτό – κάθε Κυριακή!!!- όπως παραδέχθηκε;;

Ως αναγνώστρια από τους παλαιότερους, που κάποτε μάλιστα, λάμβανα ως συνδρομήτρια την εφημερίδα στο εξωτερικό (!!) για να ενημερώνομαι (εποχές προ internet), είμαι εξοργισμένη.

11 commentaires »

  1. το δε με ενδιαφερει που εκλεισε μια επιχειρηση το λες σαν πελατης. μεσα εκει ομως δουλευαν 500 ανθρωποι που πολλοι απο αυτους απλα εργαζονταν και δεν χαρασσαν την πολιτικη της εφημεριδας. επισης εκτος του απλου γεγονοτος: “κλεισιμο επιχειρησης” υπαρχει και η προεκταση που λεει πως σημερα ο ελευθερος τυπος αυριο μια αλλη εφημεριδα κοκ. το ολο θεμα δεν ειναι το κλεισιμο μιας εφημεριδας. ειναι και το πως εγινε αλλα και το τι σηματοδοτει η αντιδραση η μη των εργαζομενων. τωρα οσο αφορα την ποιοτητα της εφημεριδας και του σταθμου προσωπικη μου αποψη ειναι πως δεν ειναι και τοσο χαλια οπως τα παρουσιαζεις. ειδικα στον σταθμο εκτος του τζιπακου και ο ρουμελιωτης πχ ειναι αξιολογος δημοσιογραφος κτλ. οπως ειπα κ πριν ομως αυτο δεν ειναι κριτηριο για να εκφρασεις την αλληλεγγυη στους Χ απο τους 500 που απλα πεταχτηκαν στον δρομο με ενα mail.

    Comment par dim — 23 juin 2009 @ 22:07

  2. Πιστεύω ότι όποιος είναι καλός στη δουλειά του, θα βρει γρήγορα αλλού δουλειά. Όποιος είναι χαραμοφάης … δικό του πρόβλημα!
    Επιπλέον, κρίνω από το αποτέλεσμα της δουλειάς τους, που ήταν ορατό και κρινόταν καθημερινά από το κοινό (κατακρινόταν, επειδή το κοινό ΔΕΝ αγόραζε την εφημερίδα) ότι οι περισσότεροι, θα έχουν καλύτερη (προσωπική) μοίρα αν ασχοληθούν με άλλο επάγγελμα, ή να αλλάξουν τρόπο με τον οποίο ασκούν το επάγγελμά τους.
    Όταν προσπαθείς να πείσεις κάποιον να σε διαβάσει / ακούσει, αν τελικά μετά από 3 χρόνια δεν το καταφέρνεις, πόσα χρόνια πρέπει να σε πληρώνει κάποιος μέχρι να γίνεις δημοφιλής;;
    Ξέρω ότι ο καθένας είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα που “χάνεται” μέσα στο κοινό αποτέλεσμα, και πως δεν είχε 100% έλεγχο της δουλειάς του. Ωστόσο, μέσα σε 3 χρόνια, αν είσαι καλός, ξεχωρίζεις και γίνεσαι “περιζήτητος” στην πιάτσα.
    Συνεπώς, όχι, δεν λυπάμαι που έκλεισε.
    Στο κάτω κάτω, αν η αγορά είναι “γεμάτη” να κάνουν κάτι άλλο.
    Το πρόβλημα με την Ελλάδα είναι πως προτιμάμε όλοι τις μη-παραγωγικές εργασίες, επειδή είναι συνήθως πιο άνετες. Ποιος θα πάει να σκάψει τα χωράφια, τη στιγμή που με 1.000 ευρώ, το παίζει δημοσιογράφος; Και λέω “το παίζει” γιατί η δουλειά στα έντυπα που προανέφερα, μοιάζει με δημοσιογραφία, αλλά κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν είναι.
    Και κάτι ακόμη: το να περιμένουν όλοι αυτοί να ζήσουν με κρατική διαφήμιση, επειδή το κοινό δεν αγοράζει τις αηδίες που γράφουν, σημαίνει ότι τους πληρώνω από την τσέπη μου, και ειλικρινά, αυτό με εκνευρίζει!
    Το ξέρεις ότι κάθε φύλλο του Τράγκα, επιχορηγείται με 24 ευρώ κρατικής διαφήμισης;

    Comment par espοir — 24 juin 2009 @ 01:22

  3. δηλαδη θες να πεις πως τα ποσοστα ανεργιας ειναι ποσοστα χαραμοφαηδων; οτι οι καθημερινες απολυσεις εχουν να κανουν με το αν κανουν καλα η οχι τη δουλεια τους οι χαραμοφαηδες;
    βλεπω οτι οχι μονο χαιρεσαι που εκλεισε αλλα δικαιολογεις και τη σταση των αγγελοπουλων. συγχωρα εμ αλλα δε θα παρω. ολοι ξερουν τους λογους που οι αγγελοπουλοι πηραν τον ετ. ανεξαρτητα απο την γραμμη που ειχε η εφημεριδα και η οποια χαρασσοταν απο λιγους (οι οποιοι παρεπιμπτοντως θα βρουν δουλεια αρα δεν ειναι χαραμοφαηδες(;)) υπηρχε και αλλος κοσμος που δουλευε εκει και δεν περναγε γραμμη. ειναι αδικο να αναφερεσαι απαξιωτικα σε ανθρωπους που τρεχουν ολη μερα με το μπλοκακι στο χερι για να βγαλουν τα βασικα. εσυ λες 1000 εγω λεω 700. και ακομα και ετσι ενα ειναι η λυση για την κριση και γενικα για την ανεργια και το χαμηλο βιοτικο επιπεδο ειναι να αρχισουμε να ασχολουμαστε με τα χωραφια η με την οικοδομη; εχεις καποια στοιχεια που να λεει πως αυτα τα επαγγελματα εχουν δουλεια; καταγομαι απο αγροτικη περιοχη και τα πραγματα μονο ευοιωνα δεν ειναι και σε αυτο τον τομεα που θα πρεπε να ειναι μπροστα στην ελλαδα.
    γενικευεις χωρις στοιχεια πετωντας απλα δυο ατακες και την προσωπικη σου αποψη πως δε σου αρεσαν τα λεγομενα του ετ. το ζητημα ειναι βαθυτατα πολιτικο και οιωνος πολιτικων που θα ακολουθηθουν στην αγορα.
    το οτι επιδοτειται ο τραγκας με 24€ παει να πει πως πρεπει να μην υπαρχουν εφημεριδες; δεν καταλαβαινω πως μπλεκονται αυτα τα δυο.

    Comment par dim — 24 juin 2009 @ 02:51

  4. Είναι που δε μου επιτρέπω να το ανοίξω το ρημάδι, σχετικά με τις κρατικές διαφημίσεις.
    Κανείς δε λυπάται στην πραγματικότητα πάνω από μια-δυο στιγμές και τέρμα. Κανένας από τα media δεν μίλησε όταν έγινε σφαγή παραμονές χριστουγέννων σε πάρα πολλές επιχειρήσεις με το πρόσχημα της κρίσης που έρχεται. Στην αναμπουμπούλα του Δεκέμβρη έγινε το έλα να δεις.

    Φιλή espoir, δε μπορώ να διαφωνήσω με αυτά που λες. Δυστυχώς.

    Comment par kaltsovrako — 24 juin 2009 @ 03:09

  5. Αγαπητέ dim,
    Όπως επανέλαβα σε προηγούμενη ανάρτηση, στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν άνεργοι: υπάρχουν θεσιθήρες.
    Οι καθημερινές απολύσεις (γενικά και αόριστα) έχουν να κάνουν με το τι ψηφίζουν τόσα χρόνια οι Έλληνες και το πόσοι εξ αυτών κατέβηκαν σε μία γαμημένη διαδήλωση, όταν π.χ. θεσπίστηκε η ημιαπασχόληση, όταν έφυγε ο Χ-Ψ-Λαναράς στη Βουλγαρία, ή όταν πήρε τα λεφτά του από την Ελλάδα και πήγε να τα επενδύσει στην Τουρκία.
    Μην ψάχνεσαι: σχεδόν κανείς. Συνεπώς, οι Έλληνες, είμαστε άξιοι της μοίρας μας και οι εργαζόμενοι δεν εξαιρούνται από αυτό τον κανόνα, γιατί και αυτοί ψηφίζουν (αυτά που ψηφίζουν) ή απέχουν (για να πάνε παραλία). Οπότε τώρα παθαίνουν αυτό που τους αξίζει, γιατί όταν ήταν ώρα να κάνουν κάτι, είχαν πάει για μπάνιο.
    Εγώ δεν ξέρω ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους πήραν τον ΕΤ οι Αγγελόπουλοι. Δε με νοιάζει κιόλας. Ο καθένας έχει τη δική του θεωρία. Ξέρω όμως πως οποιοσδήποτε επιχειρηματίας, όταν δε βγάζει χρήματα από μία επένδυση, συνήθως την κλείνει. Οπότε, οι εργαζόμενοι στον Ελ. Τύπο:
    α) είτε ήξεραν ότι είναι ζημιογόνος η επιχείρηση αλλά πίστευαν ότι το αφεντικό τα παίρνει από αλλού (μαύρα) ή συμψηφίζει τη χασούρα αυτή με το παραγοντιλίκι για να κάνει μπίζνες … άρα καλά να πάθουν
    β) είτε δεν ήξεραν ότι είναι ζημιογόνος, άρα είναι άχρηστοι στη δουλειά της δημοσιογραφίας
    γ) είτε δεν τους ένοιαζε γιατί πίστευαν ότι αν υπάρχει πρόβλημα, κάποιος άλλος θα απολυθεί και εκείνοι θα γλιτώσουν, άρα πάλι, καλά να πάθουν
    δ) είτε ελπίζανε ότι θα παραμείνουν ως αυλοκόλακες (όπως λέγεται για διευθυντικά στελέχη) οπότε δεν έχουν πρόβλημα.
    Μου γυρίζουν τα άντερα όσοι από εκεί μέσα ισχυρίζονται ότι ήταν “κεραυνός εν αιθρία” (για όλα τα παραπάνω).

    Με ρωτάς αν έχω στοιχεία ότι τα επαγγέλματα του “μόχθου” δεν έχουν ανεργία. Ναι, έχω: οι Αλβανοί στην Ελλάδα χτίζουν σπίτια, έχουν καταθέσεις και εξαιρετικά χαμηλή ανεργία. Επειδή ακριβώς, δεν ψάχνουν δουλειά στα γραφεία, αλλά καταδέχονται να κάνουν αυτά τα επαγγέλματα που τα παιδάκια στην Ελλάδα σνομπάρουν, όσο περιμένουν έξω από τα βουλευτικά γραφεία.
    Λοιπόν, δουλειά υπάρχει.

    Τέλος, το ότι επιδοτείται ο Τράγκας με 24 € το φύλλο, σημαίνει πως δεν πρέπει να υπάρχουν ΤΕΤΟΙΕΣ εφημερίδες. Όπου “τέτοιες” = αυτές που δεν συντηρούνται από μόνες τους (από το αναγνωστικό κοινό) και περιμένουν να ζήσουν από το Κράτος.
    Ας μην είναι 50 οι εφημερίδες στο περίπτερο κάθε μέρα. Ας είναι 25. Αλλά να μην τις πληρώνει ο φορολογούμενος: να τις πληρώνει ο αναγνώστης.

    Comment par espοir — 24 juin 2009 @ 18:03

  6. καλτσό,
    Μη λες άλλα, κατάλαβα. ;)
    Κι εγώ ξέρω περισσότερα απ’ όσα επιτρέπεται να πω εδώ.
    [Γαμώ την αυτολογοκρισία μας και την δήθεν "ανωνυμία" των blogz ...]

    Comment par espοir — 24 juin 2009 @ 18:08

  7. Επίσης, τώρα που το θυμήθηκα, σχετικά με τα ΜΜΕ: όσο με εκνεύριζε που πλήρωνα το μισθό της Φραπελιάς-Δρούζας, τόσο με ενοχλεί και σήμερα που έχει αρχίσει να προσλαμβάνει (η ΝΔ) όποιον δημοσιογράφο ψάχνει για δουλειά στην ΕΡΤ.
    Δηλαδή, το επόμενο απόκτημα της ΕΡΤ θα είναι ο Μικρούτσικος, ή δεν έχει γαλάζιο “σημειωματάκι” αυτός;
    Έτσι που πάνε, θα καταντήσει η ΕΡΤ σαν την Ολυμπιακή και σε λίγο θα την πουλήσουν σε καλή τιμή, και “απαλλαγμένη από τα βαρίδια” σε κάποιον ιδιώτη.
    Διευκρινίζω ότι δεν είμαι ενάντια στην δημόσια τηλεόραση. Να υπάρχει και να την πληρώνουμε. Αλλά να μην αποτελεί ένα ακόμη μέσο για να βολεύονται όλα τα χρωματιστά παιδάκια (και οι συνταξιούχοι).
    [Άραγε, πόσους από τους απολυμένους της Γιάννας θα προσλάβουν εκεί;]

    Comment par espοir — 24 juin 2009 @ 19:15

  8. οι δημοσιογραφοι με τα μπλοκακια, οι πωλητριες, οι σεκιουριταδες, οι ντελιβεραδες, οι ταμιες σουπερμαρκετ οι χιλιοι δυο με πτυχια αει και τει που δουλευουν για 600€ τη μερα ειναι οι θεσιθηρες?

    μου αναφερεις ξανα τους βολεμενους στον σιτι,ετ που θα βολευτουν ξανα στον επομενο σταθμο – εφημεριδα – τηλεοραση. ε αυτοι δε διαμαρτυρονται και δεν τους νοιαζει. τους τσουβαλιαζεις ολους αδιακριτα.

    η φραπελια δρουζα ειναι εκτος της κουβεντας και της οπτικης μου νομιζω οτι ειναι κατανοητο.

    εκ του ασφαλους κριτικαρεις τους υπαλληλους της γιαννας και λες πως αν εβλεπαν την καταντια να εφευγαν. και να πανε να γινουν ακομα ενας ανιδεικευτος εργατης με πτυχιο που θα παιρνει ΑΝ παιρνει 600 το μηνα. γιατι τοσα παιρνεις στην ελλαδα. κ αν σου κολλησουν ενσημα να λες κ ευχαριστω.

    οσο για το δρομο και την ψηφο που λες με βρισκεις συμφωνο. δεν πρεπει να περιμενεις να σου χτυπησει την πορτα η απολυση για να διεκδικησεις τα αυτονοητα. ας δεχτω και οτι η πλειοψηφια των εργαζομενων ηταν του καναπε. ε και; σημαινει πως δεν πρεπει να δειξω την αλληλεγγυη στην καταληψη του σταθμου και στην γενικοτερη αντιδραση που κανουν; και τελος το οτι στις διεργασιες – συνελευσεις και δρασεις συμμετεχουν και ατομα που ειναι και θα ειναι στο δρομο οπως αυτοι της καταληψης εσηεα μου δινει ενα παραπανω λογο να ειμαι αλληλεγγυος σαυτους. με το να λειτουργω “εκδικητικα” λεγοντας πως αφου τους ψηφισαν καλα να παθουν σιγουρα δε θα κερδισω-ουμε τιποτα με το να στηριζω με οποιον τροπο τις συγκεκριμενες δρασεις εφοσον αυτες με καλυπτουν και με εκφραζουν ισως να κερδισω-ουμε κατι.

    Comment par dim — 24 juin 2009 @ 23:33

  9. Αγαπητέ dim,
    Πρώτον, δεν κριτικάρω κανέναν “εκ του ασφαλούς”. Δεν έχεις ιδέα τι δουλειές αναγκάστηκα να κάνω στη ζωή μου και πόσες φορές εξ αυτών ήμουν ανασφάλιστη. Όμως, ποτέ δεν είπα ότι “αυτή τη δουλειά δεν την κάνω επειδή, εγώ έχω κάτι πτυχία, ναααα, με το συμπάθειο” ούτε και έτρεξα στο μπαμπά μου για λεφτά (βίτσια είναι αυτά!).
    Και ναι, όλοι αυτοί που ανέφερες, έχουν κάνει από 58 αιτήσεις στο Δημόσιο και έχουν βρει από 5 πολιτικούς (από Δημοτικό Σύμβουλο, μέχρι Υπουργό) για να διοριστούν κάπου. Μη σου πω ότι αρκετοί εξ αυτών, “διορίζονται” στα σούπερ μάρκετ μέσω βουλευτών, γιατί και αυτό το φαινόμενο το βλέπω πολύ συχνά. Και μετά έχουν στυλάκι “εμένα με έφερε εδώ ο τάδε βουλευτής, δε με κουνάει κανείς!” …
    Άσε, δε γεννηθήκαμε χθες! Τα ζούμε καθημερινά!
    Οι διαπιστώσεις μου (“είμαστε άξιοι της μοίρας μας”) δεν εμπεριέχουν καμία εκδικητικότητα. Όταν μεταναστεύσω σε κάποιο πολιτισμένο κράτος, ίσως. Αλλά τότε θα μιλάω σε β’ πληθυντικό πρόσωπο. :)
    Τώρα, απλά θλίβομαι και οργίζομαι με τον κόσμο στον οποίο καλούμαι να μεγαλώσω παιδιά και να τους δώσω ελπίδα, πως “έρχονται καλύτερες μέρες”.
    [Πάει μακριά η βαλίτσα.]
    Το λιγότερο που μπορεί να κάνει ο μέσος πολίτης, είναι να αναλαμβάνει τις ευθύνες που του αντιστοιχούν. Και αυτό συμπεριλαμβάνει τους πρώην εργαζόμενους της Γιάννας, την ΕΣΗΕΑ και τους πάντες στα Ελληνικά ΜΜΕ.
    Προσωπικά, πιστεύω, και δεν ντρέπομαι να το πω στον οποιονδήποτε κατάφατσα, ότι από τη στιγμή που ο κόσμος δεν γουστάρει να τον διαβάζει, τότε πρέπει να αλλάξει δουλειά. Είναι ΤΟΣΟ απλό.

    Comment par espοir — 25 juin 2009 @ 01:48

  10. το εκ του ασφαλους πηγαινε οτι δεν εισαι μια απο τους απολυμενους. μην εχουμε κ παρεξηγησεις αναιτια. με το τσουβαλιασμα στο πα κ πριν δεν συμφωνω. και απο προσωπικες εμπειριες αλλα και πολιτικα.
    ας το ληξουμε δω το θεμα με την ευχη των καλυτερων ημερων κι ας παει κ μια φορα μακρια η ρημαδα η βαλιτσα..

    Comment par dim — 25 juin 2009 @ 02:22

  11. [Κακία:]
    Πού το ξέρεις ότι δεν είμαι; :)
    Α, ναι … γράφω καλύτερα από αυτούς!

    Comment par espοir — 25 juin 2009 @ 02:28


Flux RSS des commentaires de cet article. URI de Trackback

Laisser un commentaire

Publié sur WordPress.