Οξύ

16 octobre 2009

Προβοκάτσια

Είδα χθες τις ειδήσεις και ήθελα να γράψω ότι ήταν σαφέστατη προβοκάτσια αυτό που συνέβη στο Υπ. Εργασίας. Μαζεύτηκαν ξαφνικά μερικοί άνεργοι με σοβαρά προβλήματα από μία υποβαθμισμένη ζώνη και πήγαν να απαιτήσουν επίδομα 1.500 ευρώ “εδώ και τώρα”.

Προσοχή: όχι οι λιμενεργάτες του ΟΛΠ, όπου υπάρχει ένα ζήτημα με την εγκατάσταση της COSCO από 1η Οκτωβρίου! Άλλοι ήταν αυτοί που έκαναν τον τσαμπουκά: από τη ζώνη του Περάματος.

Κάτσε, ρε μεγάλε, … αυτό γιατί δεν το έκανες όταν ήταν υπουργός η Χάνει Πάλι;

Τότε δεν είχες πρόβλημα; Τότε δεν πεινούσες; Τότε δεν ήσουν άνεργος;

Εγώ προσωπικά, που είμαι γνωστό news-junkie, δεν θυμάμαι να έχει ανοίξει ούτε ΡΟΥΘΟΥΝΙ επί Χάνει Πάλι! Με τον Μαγγίνα γίνανε δυο τρεις συγκεντρώσεις, αλλά από τότε “σκορπίσαμε” και το “ασφαλιστικό” πέρασε και κανείς δεν έβγαλε κιχ. ΚΙΧ!

Χαρακτηριστικό είναι πως όταν πέρασε ο Νόμος ότι για να έχουν περίθαλψη του ΙΚΑ από 50 ένσημα (παλιά) απαιτούνται πλέον 100 ένσημα, αυτοί οι κύριοι του Περάματος που σήμερα φωνάζουν ότι κάνουν λίγα ένσημα, ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ!

Αλλά είπαμε … τότε, ήταν η ΝΔ στα πράγματα.

[Η ίδια ΝΔ που έβαλε την Cosmote και εξαγόρασε τον Γερμανό, έναντι 2,5 εκατομ. ευρώ ανά κατάστημα.]

Είναι έκδηλη η αγωνία του ΚΚΕ που έχασε 66.596 ψήφους μέσα σε 2 χρόνια, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα. Με αυτό το ρυθμό, κινδυνεύουν να επιστρέψουν σύντομα στο 5,9% του 2004 ή στο 5,52% του 2000. Άλλωστε, ο λόγος που δεν είχαν χαμηλό ποσοστό και σε αυτές τις εκλογές, ήταν η υψηλή αποχή.

Και με τον Καρατζαφύρερ να ανεβαίνει δραματικά, κάποια στιγμή, το ΚΚΕ ένοιωσε την αγωνία της καθόδου στην 4η θέση. Δεν ήταν τυχαίες οι προεκλογικές αναφορές της Αλέκας που εξηγούσε γιατί πρέπει να βρεθεί στην τρίτη θέση το κόμμα!

[Και για να προλάβω κακιούλες, δεν αναφέρομαι στο τι ψήφους έχασε ο ΣΥΡΙΖΑ

α) επειδή εμείς είχαμε και μια αγωνία αν θα πιάσουμε το 3%

β) επειδή εμείς δεν πήγαμε να κάνουμε τσαμπουκά με το καλημέρα σας για να μας δείξουν τα κανάλια

γ) επειδή ακόμα ψάχνουμε ποιος θα ηγηθεί του σχήματος, ποιου σχήματος, πότε θα γίνει το συνέδριο, τι καφέ θα σερβίρει το Ιμπέριαλ κλπ ...]

Ξεκίνησα λοιπόν να γράψω ένα κακιασμένο post για την ξεκάθαρη προβοκάτσια του ΚΚΕ που έστειλε κόσμο να παίξει ξύλο (επειδή οι τυρόπιτες δεν έχουν τρύπα στη μέση κλπ) για να βγει στα δελτία.

Αλλά διαπίστωσα ότι με έχει προλάβει ο Τύπος (έστω και ο Αλαφούζιος):

Εξαγωγή της κρίσης του κάνει το ΚΚΕ

[Tου Πάσχου Μανδραβέλη]

Πολλοί εξεπλάγησαν από τη χθεσινή επίδειξη δύναμης του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος στο υπουργείο Εργασίας. Θεώρησαν ότι η επίθεση με καδρόνια κατά των αστυνομικών που το φρουρούσαν είναι απλή επαναστατική γυμναστική [...]
Αυτή τη φορά, όμως, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Η κινητοποίηση του ΚΚΕ δεν είχε καν τον φερετζέ της πολιτικής νομιμοποίησης, που θα είχε αν διαδήλωνε (έστω με βίαιο τρόπο) κατά μιας κυβέρνησης που είχε πάρει (έστω αυτό!) ψήφο εμπιστοσύνης.

Οι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, που επισκέφθηκαν τον υπουργό Εργασίας κ. Λοβέρδο και πήραν τη μόνη λογική απάντηση που μπορούσε να δοθεί: ένας υπουργός χωρίς ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή δεν μπορεί να δώσει λεφτά ακόμη κι αν έχει και δεν μπορεί να χαρίσει δάνεια ή δόσεις δανείων διότι κάτι τέτοιο προϋποθέτει διαπραγμάτευση με τις τράπεζες ή έστω με το υπουργείο Οικονομικών.

Παρ’ όλα αυτά, όμως, οι συνδικαλιστές του ΚΚΕ απέκλεισαν το υπουργείο και προκάλεσαν τη σύγκρουση με τα ΜΑΤ και όχι μόνο για να δείξουν ποιος είναι το αφεντικό στα θέματα εργασίας.

Αυτή τη στιγμή στο ΚΚΕ υποβόσκει μια μεγάλη κρίση. [...]

Πολλοί στο ΚΚΕ δεν αντιλαμβάνονται πώς γίνεται σε εποχές κρίσης του καπιταλισμού το ΚΚΕ να είναι το μόνο αριστερό κόμμα της Ευρώπης που συρρικνώνεται.

Υπάρχουν πολλές γκρίνιες στον Περισσό για τις στρατηγικές της ηγετικής ομάδας του ΚΚΕ, που οδήγησαν στην ήττα. Ελέω δημοκρατικού συγκεντρωτισμού δεν υπάρχει ο δημόσιος διάλογος που έγινε στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά πολλοί νουνεχείς του κόμματος εκφράζουν δυσαρέσκεια ακόμη και στα γραφεία του Περισσού.

Έτσι οι γραφειοκράτες της ηγεσίας, πανικόβλητοι, αποφάσισαν να κάνουν εξαγωγή της κρίσης. Θέλουν να δείξουν ότι η στρατηγική είναι σωστή άσχετα αν το κόμμα έχασε.

[Ολόκληρο το άρθρο εδώ.]

Δεν ξέρω τι γκρίνιες ακούστηκαν στα άβατα του Περισσού και δε με νοιάζει κιόλας. Με νοιάζει όμως ότι μερικοί προσπαθούν να υποτιμήσουν την νοημοσύνη μου και να με πείσουν ότι ήταν καθαρά βιοποριστικό το πρόβλημα που τους έστειλε να πλακωθούν με τα ΜΑΤ.

Δεν ήταν. Γιατί αν ήταν, θα έπρεπε να πλακώνονται π.χ. κάθε Δευτέρα, τα τελευταία Χ χρόνια. Αλλά δεν το κάνουν. Με εξαίρεση την κινητοποίηση στον ΟΛΠ με την υπογραφή της σύμβασης, το ΚΚΕ επί 5,5 χρόνια κάνει ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ για τα αίσχη της ΝΔ. Αναγκάστηκε από τον Αλαβάνο να συρθεί σε ορισμένες περιπτώσεις, επειδή έπρεπε να κρατήσει τα προσχήματα.

Πρέπει να κατανοήσουν ότι ζούμε στην εποχή του Internet και της ελεύθερης πληροφόρησης. Υπάρχουν αρχεία διαθέσιμα και ο καθένας μπορεί να μάθει τι έχει συμβεί.

Ο κόσμος ενημερώνεται, σκέφτεται, προβληματίζεται, συγκρίνει. Και κρίνει.

Υ.Γ. Άκουσα και το ράδιο του 902 σήμερα το πρωί (ναι, κάνω και τέτοια πότε πότε, γιατί μου αρέσει να έχω πολλές και διαφορετικές πηγές ενημέρωσης) και έγινα τούρμπο! Τελείως εγκάθετη πληροφόρηση. Ούτε καν τα προσχήματα …

20 commentaires »

  1. Δεν ήξερα ότι γίνονται και τέτοια. Πάντως εγώ νομίζω ότι το σκάνδαλο δεν είναι ότι έκαναν φασαρία αλλά το ότι δεν γίνονται καθημερινά δυναμικές κινητοποιήσεις.

    Και αυτό είναι το ζητούμενο, να γίνονται διαμαρτυρίες συνεχώς και όχι μόνο για εσωκομματικό αποπροσανατολισμό.

    Comment par Greek Rider — 16 octobre 2009 @ 20:50

  2. Φαντάζομαι ότι κάνεις χιούμορ όταν λες “δεν ήξερα ότι γίνονται και τέτοια”.
    Μα καλά, δεν κατέχεις τις βασικές αρχές του αγνού αγωνιστή;
    Π.χ. πάμε μπροστά μπροστά και αρχίζουμε τα γαμωσταυρίδια και τα σεξουαλικά σχόλια για τη μάνα / τη γυναίκα / την κόρη του μπατσίδη που μας σμπρώχνει προς τα πίσω και περιμένουμε πότε θα τα πάρει κράνος να μας βαρέσει για να βγούμε παραπονούμενοι;
    Ευτυχώς, στην εποχή του Πολύδειρα δεν χρειαζόταν να πεις πολλά. Δέρνανε από χόμπι.

    Κατά τα άλλα, ΣΑΦΩΣ το σκάνδαλο είναι πως δεν διαμαρτύρονταν κάθε μέρα. Αλλά δυστυχώς, όταν κάτι είναι τόσο τετριμμένο και καθημερινό (και σήμερα οι εργαζόμενοι δέχθηκαν χαμογελαστά τον ανασκολοπισμό που υφίστανται και μάλιστα, μερικοί εξ αυτών μας ψήφισαν κιόλας!) … ε, παύει να αποτελεί είδηση.

    Comment par espοir — 16 octobre 2009 @ 23:20

  3. Χμμμ δεν έχω παρακολουθήσει όλα αυτά που λες αλλά αν καταλαβαίνω καλά εννοείς ότι το ΚΚΕ είχε βγάλει το σκασμό επί ΝΔ, διότι η ΝΔ, έβαλε τον ΟΤΕ να αγοράσει τον Γερμανό, στον οποίο είχε μερίδιο το ΚΚΕ δίνοντας χοντρά λεφτά για μια αμφιβόλου ποιότητας κίνηση εξαγοράζοντας την ηρεμία. Ότι δηλαδή λέγεται ότι έκαναν οι Ιταλοί στο Αφγανιστάν, δωροδοκώντας τους Ταλιμπάν της περιοχής τους να κάθονται φρόνιμοι, αλλά παρέλειψαν να πουν στους Γάλλους που τους αντικατέστησαν. Ακολουθώ σωστά το νήμα της σκέψης σου;

    Η απορία που είχα εκφράσει και παλιότερα, είναι γιατί μου φαίνεται, και αν είμαι ο μοναδικός να μου το πείτε, ότι οι ανακοινώσεις του ΚΚΕ έχουν κολλήσει στο ίδιο μοτίβο ξανά και ξανά σα χαλασμένο πικ απ. Χωρίς τελικά να λένε τίποτα ουσιαστικό. Λογικά όταν βγάζουν μια ανακοίνωση για κάποιο συμβάν πρέπει να επιλέγουν μεταξύ δύο.

    Δείγμα Α αν εμπλέκεται εταιρία
    “Τα ισχυρά οικονομικά συμφέροντα έμειναν στο απυρόβλητο”

    Δείγμα Β αν εμπλέκεται η κυβέρνηση
    “καταδίκασε την αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης και καλεί σε πανστρατιά”

    Comment par nicholas — 17 octobre 2009 @ 03:08

  4. nichola,
    Σωστά κατάλαβες.
    Αναφέρεσαι στη γνωστή “ξύλινη” γλώσσα. Αν διαβάσεις ένα φύλλο του Ριζοσπάστη, είναι σαν να τα έχεις διαβάσει όλα. Οι ίδιες αναλύσεις, τα ίδια τσιτάτα, ασχέτως συγκυρίας.

    Όσο για το Γερμανό, σκέψου ότι από τότε που τον αγόρασε η Cosmote (η οποία ΕΙΧΕ ήδη δικό της δίκτυο καταστημάτων!!!), έχασε τα 2/3 του τζίρου του, αφού οι άλλες 2 εταιρείες κινητής δεν ανανέωσαν τα συμβόλαια συνεργασίας και προτίμησαν να αναπτύξουν περισσότερο τα ιδιωτικά τους δίκτυα καταστημάτων.

    Εκτός αυτού, τον πήραν υπερτιμημένο, αφού κάθε κατάστημα κόστισε 2,5 εκατομ. ευρώ. Εξωφρενικό ποσό, ακόμα κι αν ήταν φορτωμένα με εμπόρευμα μέσα.
    Άσε που, σε αρκετές πόλεις, το κατάστημα της Cosmote ήταν λίγο παραδίπλα από εκείνο του Γερμανού.
    Το πόσο κακή συμφωνία ήταν, φάνηκε από την επομένη, που άρχισε να “ξεφουσκώνει” η μετοχή στο Χρηματιστήριο. Η οποία είχε φουσκώσει με συγκεκριμένο τρόπο, και γι’ αυτό γίνεται δικαστική έρευνα.

    Και τώρα παρατήρησε κάτι: το ΚΚΕ, επί 5,5 χρόνια, σε κάθε ανακοίνωσή του εξίσωνε ΝΔ & ΠΑΣΟΚ. Έκανε κάτι η ΝΔ, έβγαζε ανακοίνωση και έλεγε “Η ΝΔ έκανε αυτό, αλλά και το ΠΑΣΟΚ, το ίδιο θα είχε κάνει, γιατί είναι ίδιοι!”
    Να δούμε, τώρα θα συνεχίσει τον ίδιο δρόμο ή θα ξεχνάει τις αναφορές στη ΝΔ;

    Comment par espοir — 17 octobre 2009 @ 14:45

  5. Οταν εγώ, λοιπόν, τα ψάλλω σε ΚΚΕ στο μπλογκ μου έχω άδικο?

    Comment par Stelios — 17 octobre 2009 @ 18:01

  6. Να σ’ έχει ο ΟύμποΣάθλα καλά κι εσένα και τον Μανδραβέλη (με τον οποίο σπανίως συμφωνώ…). Είπατε ό,τι ακριβώς σκεπτόμουν. Όποιος, δε, είδε τις σημαίες-στυλιάρια και τη χρήση που έγινε από τους “απεγνωσμένους εργαζόμενους” (όχι ότι δεν υπάρχουν τέτοιοι, κάθε άλλο, για το Πέραμα έχω προσωπική άποψη και ξέρω ότι η κατάσταση είναι ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ για πολύ κόσμο), κατάλαβε πολλά… Α, ρε τιμημένο. Πόσο πιο χαμηλά μπορείς να πέσεις…

    Comment par Khlysty — 17 octobre 2009 @ 18:15

  7. Stelio,
    Άλλο το να τα ψέλνεις σε ένα κόμμα, κι άλλο να τσουβαλιάζεις το Σύμπαν. Διότι το δεύτερο, θυμίζει τη γνωστή τακτική:
    “όπως η ΝΔ, έτσι και το ΠΑΣΟΚ … μπλα μπλα” [(c) ΚΚΕ]

    khlysty,
    Ακριβώς. Κανείς δε διαφώνησε ότι υπάρχει πρόβλημα και στο Πέραμα και αλλού. Για το χρονικό πλαίσιο της αντίδρασης όμως … τι να πούμε;

    Comment par espοir — 17 octobre 2009 @ 20:02

  8. Τι είναι ο/η/το ΟύμποΣάθλα; :)

    Comment par espοir — 17 octobre 2009 @ 20:04

  9. Διάβασε Lovecraft και θα καταλάβεις. Εγώ, πάντως, για καλό το είπα… ;-)

    Comment par Khlysty — 18 octobre 2009 @ 14:21

  10. Το ΚΚΕ το ένα..το ΚΚΕ το άλλο.

    “όταν ήταν η ΝΔ δεν άνοιξε μύτη..”

    πες πες, κάτι θα μείνει, είναι η τακτική σας. ΤΟΣΟ ξεδιάντροπα ψέματα.

    Αν θέλετε κλείστε τα μάτια και τα αυτιά σας στην πραγματικότητα, και ακούτε και διαβάζετε τις σειρήνες του μανδραβέλλη, για σας τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.

    Τα συνδικάτα οργάνωσαν τις κινητοποιήσεις, που κολλάει το ΚΚΕ; υποτιμάτε τους εργαζομένους του Περάματος, και ναι είναι και εξαθλιωμένες συνθήκες. έχουν καταλάβει το δίκιο τους που δεν είναι με το ΠΑΣΟΚ και έχουν στρατευθεί το ΠΑΜΕ, ξέρω πως σας πονάει αυτό αλλά τι να κάνουμε, οι “ηλίθιοι” άνεργοι της Ζώνης αυτό αποφάσισαν… πραγματικά είστε πολύ “μικροί”(στη καρδιά) για να τους νιώσετε, το σπτάκι σας, τη δουλίτσα σας και κάτω το κεφάλι..τώρα έχουμε (μ)πα(τ)ΣΟΚ..

    “Δεν άνοιξε μύτη..”

    Πρώτη μύτη: http://www.youtube.com/watch?v=tqMaCpERlPM
    Δεύτερη μύτη: http://meltemia.blogspot.com/2009/03/blog-post_18.html

    Ου ρε, ΠΑΣΟΚια…
    αφιερωμένο

    Comment par JohnyQ — 18 octobre 2009 @ 22:41

  11. khlysty,
    ΟΚ, θα το προσθέσω στη λίστα όσων πρέπει κάποτε να κάνω.

    JQ,
    Δεν ξέρω πού τα είδες τα ΠΑΣΟΚια. Άλλωστε, εγώ από τότε που άνοιξα το Blog, έχω δηλώσει τι ψηφίζω και γιατί. :) Και μάλιστα, δε σου κρύβω ότι περιμένω να δω δείγματα γραφής από τον ΣΥΡΙΖΑ, για να αποφασίσω αν θα συνεχίσω να ψηφίζω το ίδιο.

    Επίσης, δεν ξέρω τι εννοείς “τακτική”. Είδα κάτι, με ενόχλησε, το σχολίασα. Γι’ αυτό το άνοιξα το ρημάδι το Blog, για να σχολιάζω λίγο πιο ελεύθερα ό,τι μου κάνει εντύπωση (καλή ή κακή).
    Προφανώς, την ίδια εντύπωση με μένα είχαν πολλοί άλλοι. Γι’ αυτό και σχολιάστηκε ευρέως αυτό που συνέβη. Και δεν αναφέρομαι στο διαδίκτυο: σε όποια παρέα κι αν καθήσεις, όλοι είχαν κάποιο σχόλιο να κάνουν.

    Το ποια συνδικάτα ελέγχονται από το κάθε κόμμα μερικές φορές (όχι πάντα) βγάζει μάτι. Κάτι το οποίο, σε ένα βαθμό είναι θεμιτό: γούστο τους καπέλο τους (των εργαζομένων) να τάσσονται υπέρ του ενός ή του άλλου κόμματος.
    Αλλά μη δουλευόμαστε κιόλας, ότι δεν είναι κομματικοποιημένοι.

    Συμφωνώ, το συμφέρον των ανέργων του Περάματος είναι με το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ. Και καλά κάνουν που το έχουν καταλάβει και το δηλώνουν. Έτσι πρέπει και μακάρι να το καταλάβουν κι άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι. Καλά ως εδώ;

    Για ποιο λόγο έκαναν τουμπεκί ψιλοκομμένο όσο ήταν κυβέρνηση η ΝΔ δεν έχω καταλάβει ακόμα. Γιατί ποτέ δεν ενόχλησαν τη Φάνη δεν έχω καταλάβει. Γιατί ποτέ δεν στήθηκαν έξω από το Μαξίμου δεν έχω καταλάβει.

    Και ενοχλεί τρομερά τη νοημοσύνη μου να προσπαθεί ο οποιοσδήποτε να με πείσει ότι ξαφνικά συνειδητοποίησαν ότι πρέπει να δράσουν τώρα. Ενοχλεί τη νοημοσύνη μου αυτό το “σήμερα θα μας υπογράψεις το επίδομα, αλλιώς δε φεύγεις από εδώ” ακόμα και όταν αυτό απευθύνεται στον αχώνευτο (κατά τη γνώμη μου) Λοβέρδο.

    Κι αν θες να σου πω και κάτι ακόμα, έχω εκλεγεί (στο μακρινό παρελθόν) σε τέτοια πόστα και ξέρω εκ των έσω πώς δρουν, πότε και γιατί. Ξέρω πώς πέφτει γραμμή, πότε λες νυν υπέρ πάντων ο αγώνας, πότε προκαλείς για να τις φας και πότε καλείς τα ΜΜΕ για να γίνεις θέμα. Εντάξει, δε λέω, κάποτε χρειάζονται κι αυτά.

    Για τις παραπομπές σου τώρα …
    Πρώτη μύτη: εύγε! Μία φορά στα 5,5 χρόνια.
    Δεύτερη μύτη: εύγε! Σκοτώθηκαν 8 άτομα για να μπορέσει να γίνει αυτό. Τι περιμένανε; Να σκοτωθούν άλλοι 8 για να ξαναγίνει;
    Για το άσμα δε θα εκφέρω γνώμη, δεν το άκουσα όλο.

    Comment par espοir — 19 octobre 2009 @ 11:44

  12. Ετσι ακριβώς είναι, όπως τα λες. Αν θέλει το Πασόκ να βρει την ησυχία του ας κάνει ακόμα μια εξαγορά στυλ Γερμανού, τη Νεοσέτ ας πούμε…

    Comment par Ανέστης — 19 octobre 2009 @ 13:20

  13. Ανέστιε,
    Σωστός! Δεν ξέρω βέβαια, αν αρκεί να την αγοράσει. Πρέπει να την πληρώσει και 10 φορές πάνω από την πραγματική αξία της.
    ;)

    Comment par espοir — 19 octobre 2009 @ 14:38

  14. Τελικά οι άνθρωποι δεν παίζονται!
    Με έκαναν να συμπαθήσω ακόμα και το Λοβέρδο ο οποίος βγήκε στο πεζοδρόμιο να υποδεχτεί την αντιπροσωπεία τους.
    Και βέβαια, αλλοίμονο στους εργαζόμενους του Περάματος που περιμένουν με τέτοια γιουρούσια του ΠΑΜΕ να βρουν το δίκιο τους, αλλά αλλοίμονο και σε όλους εμάς τους υπόλοιπους, που περιμένουμε να δούμε κάποια στιγμή ενωμένοι την εργατοϋπαλληλική τάξη να δίνει τις μάχες από καλύτερες θέσεις…

    Comment par syneas — 19 octobre 2009 @ 17:31

  15. Διορθώνω:ΕΝΩΜΕΝΗ.

    Comment par syneas — 19 octobre 2009 @ 17:35

  16. synea,
    Καλά, το να συμπαθήσεις τον Λοβέρδο, είναι κατόρθωμα!
    [Ειδικά μετά την τελευταία lifestyle φωτογράφηση που έκανε για περιοδικό, με τα πόδια πάνω στο γραφείο κλπ.]

    Comment par espοir — 19 octobre 2009 @ 19:48

  17. Υπέροχο το “ου ρε ΠΑΣΟΚια”. Μου θυμίζει το παλιό “μία η ντουντούκα, τέσσερις εμείς”. Όσο για την ενωμένη δράση των εργατοϋπαλλήλων, θεωρώ ότι, μετά το νέο “χώσιμο” που έκανε η συντρόφισσα Αλέκα στα συνδικάτα από τη Βουλή (όχι ότι αυτά είναι αθώα του αίματος…), έγινε ένα ακόμα μεγάλο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Και κάτι τελευταίο: περιμένω να δω πότε θα αρχίσουν να πέφτουν κατηγορίες για αντικομμουνισμό και κατά blogs. Esp0ir μου, περίμενέ το κι έρχεται κι αυτό… (sorry για την κατάχρηση χώρου)

    Comment par Khlysty — 20 octobre 2009 @ 00:44

  18. khlysty,
    [Καμία κατάχρηση, εγώ γράφω μεγαλύτερα σεντόνια.]
    Εντάξει, φαντάζομαι ότι με έχουν ήδη καταγράψει ως “αντικομμουνίστρια” (παρόλο που η μητέρα μου με αποκαλεί “Παπαρήγα” …). Τι να πω, ο καθένας, όσο του κόβει κάνει και λέει.
    Όσο για το “χώσιμο” στη Βουλή, τολμώ να πω ότι δεν την παρακολουθεί κανείς, πλην ημών των διεστραμμένων εγκεφάλων που θεωρούμε ότι κάτι σημαντικό συμβαίνει εκεί. Ή θα έπρεπε να συμβαίνει.

    Comment par espοir — 20 octobre 2009 @ 14:22

  19. για να μην με παραξηγήσεις…το πασόκια δεν ήταν για σένα συγκεκριμένα, αλλά για τα πασόκια:-)

    καλά κάνεις και σχολιάζεις και κριτικάρεις εγώ δεν είπα αυτό. το σχόλιο μου πέφτει κυρίως πάνω από σε αυτό τον άθλιο δημοσιογραφίσκο που ονομάζεται “Μανδραβέλλης”

    και οι ανεργοι του Περάματος-Ν/Ζώνης-ΟΛΠ δεν αποφάσισαν τώρα να πάνε στον υπουργό αλλά ούτε και να ξεκινήσουν τις κινητοποιήσεις είναι σε απεργία πολλούς μήνες

    τώρα επαναλαμβάνω αν θέλεις να κλέινεις να τα μάτια και τα αυτιά σου στην πραγματικότητα και τα γεγονότα, αυτό δεν αλλάζει την πραγματικότητα.

    Comment par JohnyQ — 22 octobre 2009 @ 16:01

  20. JQ,
    Κοίτα, ο Μανδραβέλης έχει κάτι αναλαμπές πότε πότε. Ομολογώ ότι δεν τον παρακολουθώ με μεγάλη προσοχή, αλλά ορισμένα άρθρα του δείχνουν ότι έχει δυνατότητες. Στο κάτω κάτω δεν είναι τυχαίο που τα δικά του άρθρα σχολιάζονται και buzzarontai τόσο πολύ και όχι των υπολοίπων (εκατοντάδων) συναδέλφων του.
    Υποψιάζομαι ότι εργαζόμενος στην Καθημερινή, δεν έχει και πολλές επιλογές για τη “γραμμή” που θα ακολουθήσει. (Και για να μην το παρεξηγήσεις αυτό: δεν δείχνει να τον χαλάει η γραμμή της εφημερίδας. Αλλά και να τον χαλάει, πού να εργαστεί;)

    Διαχωρίζω απόλυτα τους ανέργους του Περάματος από τους λιμενεργάτες του ΟΛΠ. Όχι μόνο επειδή οι πρώτοι είναι άνεργοι (με μεροκάματα όποτε και εάν) και οι δεύτεροι εργαζόμενοι (και μάλιστα, καλά αμοιβόμενοι). Κυρίως επειδή οι λιμενεργάτες του ΟΛΠ πράγματι έκαναν δυναμικό και οργανωμένο αγώνα από πέρισυ και δεν περίμεναν τις εκλογές για να εξεγερθούν. Και μάλιστα, έκαναν παραδειγματικό αγώνα (για το συνδικαλιστικό κίνημα).
    Αντιθέτως, οι του Περάματος, ήταν σιωπηλοί για μεγάλο διάστημα και θυμήθηκαν ότι έχουν προβλήματα, 2-3 μέρες μετά την ορκομωσία της νέας κυβέρνησης.

    Δεν κλείνω ούτε μάτια, ούτε αφτιά. Και δεν τσουβαλιάζω. Παρατηρώ, κρίνω και συγκρίνω.

    Comment par espοir — 22 octobre 2009 @ 16:25


Flux RSS des commentaires de cet article. URI de Trackback

Laisser un commentaire

Publié sur WordPress.