Περαστικά!

Είναι 27. Είχε όνειρα. Πολλά όνειρα.

Τελείωσε τις σπουδές της, εργαζόταν, έφτιαχνε την καρριέρα της σιγά σιγά.

Έκανε σχέδια για την προσωπική ζωή της. Είχε μια μόνιμη σχέση που πήγαινε καλά. Στο μυαλό της γύριζε η ιδέα των παιδιών.

Ήταν όμορφη. Μια κοπέλα που μπαίνει στο δωμάτιο και δεν μένει κανένας άντρας ασυγκίνητος. Λεβέντικο σώμα, λεβέντικη ματιά. Τα μάτια της σε διαπερνούσαν και βλέπανε μες στην ψυχή σου.

Και καλός άνθρωπος. Την είχαν μεγαλώσει σε ένα σπίτι με αγάπη, με αρχές, με συμπόνοια για τον συνάνθρωπο. Σεβόταν τον εαυτό της και τους ανθρώπους γύρω της. Οι γονείς της καμάρωναν γιατί ήξεραν ότι έβγαλαν έναν καλό άνθρωπο στον κόσμο.

Τώρα βρίσκεται σε καταστολή. Κανείς δεν ξέρει αν θα σηκωθεί πάλι. Κανείς δεν μπορεί να πει πώς θα είναι αν ζήσει. Η ζημιά είναι μεγάλη.

Έχουν καταρεύσει όλα. Τα όνειρα, η καριέρα, οι γονείς της … όλα. Ήταν αρκετό ένα στραβοπάτημα της μηχανής. Ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Έτσι … τσαφ! Και γκρεμίστηκαν όλα!

Υ.Γ. Είχα ευχηθεί να μη χρειαστεί να το αφιερώσω πάλι αυτό το τραγούδι.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Περαστικά [Τερμίτες]

«Περαστικά!» Μου είπαν φίλοι και συγγενείς

Στη ζάλη της φορμόλης μιας φτωχοκλινικής

«Περαστικά!» μου λέγαν κι ο πόνος μου βαρύς

Λάμπει μια οπτασία στο αίμα της πληγής.

Θα’ναι οι μέρες σου, μου είπαν, μετρημένες.

Ξέρε το, πως κάποια μέρα θα σκοτωθείς!

Μα εγώ γουστάρω να τελειώσω στο γλίστρημα μιας στροφής …

Ξυπνώ απ’ το λήθαργό μου, η μηχανή σπασμένη

Στα μάτια μου μπροστά έφεγγε τσακισμένη

Μέσα στο ψιλοβρόχι, αίτημα ομηρικό

Ξεσπάω σε ένα γλέντι που άναβε φονικό.

Έχει νυχτώσει μες στου ίλιγγου το αίμα

Ξεθωριασμένα σύννεφα αλλάζουνε τροχιά.

Τα γήπεδα σαν τσιμεντένια τραίνα βασίλεψαν στο βλέμμα μου βαθιά.

Στης κόντρας το ρυθμό θα καταναλωθώ.

Φτάνει το τραγούδι αυτό για να εκδηλωθώ.

Της νύχτας θα ζουμάρω μια σκοτεινή στροφή

Και θα χαθώ για πάντα πάνω στη μηχανή,

θα χαθώ για πάντα πάνω στη μήχανη … θα χαθώ για πάντα!

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

2 responses to “Περαστικά!

Qqchose a declarer?

