κινητά

Είχα δηλώσει – σαφώς καθ΄υπερβολή – ότι, μόλις « ξεμπερδέψω » θα χώσω τα κινητά σε κάποιο συρτάρι και δε θα τα κοιτάζω πια, παρά μία φορά την εβδομάδα. Ίσα για να τα φορτίζω και να βλέπω τί μου έχουν στείλει.

Σχεδόν ισχύει. ΟΚ, τα παίρνω μαζί μου βγαίνοντας από το σπίτι [πάντα και οπουδήποτε μπορεί να προκύψει η ανάγκη επικοινωνίας, άντε να ψάχνεις τρόπο …] αλλά είναι καταχωνιασμένα στην τσάντα, όχι πια κολλημένα στην παλάμη μου, όπως πρώτα.

Το σπουδαιότερο: χαμηλωμένα. Να μην ενοχλούν την ηρεμία μου.

Σίγουρα, δεν τα σέρνω μαζί μου πια όπου πηγαίνω, δεν τα αφήνω πλέον πάνω στο τραπέζι ή στο γραφείο εντός του οπτικού μου πεδίου, δεν τσεκάρω κάθε λίγο για να δω εάν έλαβα κάτι, ή εάν είχα κλήση.

Κάνω μία απόπειρα να ξεκολλήσω από το παλιό και να προχωρήσω σε κάτι νέο. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: δεν περιλαμβάνει το Οξύ. Αυτό, καλύπτει άλλες ανάγκες μου.

Δεν είναι κανένα είδους « αποτοξίνωση » ή κάτι τέτοιο. Ούτε μου έχει επιβληθεί έξωθεν. Κανείς δεν μπορεί να μου επιβάλει κάτι τέτοιο. Είναι περισσότερο εσωτερική ανάγκη. Αυτοάμυνα ή αντίδραση ενάντια στην υπερβολική χρήση που έκανα το τελευταίο διάστημα. Ο ψυχαναγκασμός έχει αρχίσει να ξεφουσκώνει και το αισθάνομαι.

Αυτό που ακόμα δεν έχω « καταφέρει » [αισθανθεί την ανάγκη να κάνω] είναι να μειώσω τη χρήση των κινητών μου, για σύνδεση στο διαδίκτυο. Ειδικά από το κρεβάτι, όταν βαριέμαι να σηκωθώ για να φτάσω στο γραφείο και τεντώνομαι … εκεί τα βρίσκω εξαιρετικά χρήσιμα.

Εάν μάλιστα είχα προμηθευτεί το πιο προχωρημένο μοντέλο, εκείνο με το qwerty πληκτρολόγιο, θα του έδινα να καταλάβει. Aπεχθάνομαι τις οθόνες αφής. Μισώ την χρονο-καθυστέρηση στην απόκρισή τους. Είμαι πολύ γρήγορη για αυτή την τεχνολογία.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

