βολικές σιωπές

« Εμείς δεν χρειαζόταν ποτέ να τα λέμε κάθε μέρα για να καταλαβαινόμαστε! »

Του το είπα. Ίσως για να « δικαιολογηθώ », σε μένα. Σε κανέναν άλλο δεν έχω όρεξη να δικαιολογούμαι. Σε μένα όμως, πώς να το αποφύγω; Πώς να αντιμετωπίσω τον καθρέφτη;

Η αλήθεια είναι ότι, αρκετά συχνά, καλούμαι να εξηγήσω τις [προσωπικές] επιλογές μου. Εδώ και λίγο καιρό, η συχνότητα αυτή έχει αυξηθεί κατακόρυφα, εξαιτίας αλλαγών.

Τελευταίο « κρούσμα » η ιστορία με τις πλατείες. Επέλεξα να είναι συνειδητή και αιτιολογημένη η αποχή μου. Το απλούστερο θα ήταν μία σιωπηλή αποχή, όπως των υπολοίπων 9,9 εκατομμυρίων … (χονδρικά, πάντα).

Η σιωπή όμως, στο μυαλό μου, μοιάζει με την αποχή από τις εκλογές: είναι σαν να δίνεις λευκή εντολή σε όσους αποφασίζουν να μιλήσουν. Σαν να μιλούν εξ ονόματός σου.

Δεν έχω μάθει να μιλούν άλλοι για μένα. Το αντίστροφο ναι, αλλά να μιλούν άλλοι για μένα, χωρίς εμένα … απλά δεν αρκεί. Γι’ αυτό και εξήγησα – όχι με τον πλέον εύγλωττο τρόπο, το παραδέχομαι – για ποιο λόγο απορρίπτω τη συνύπαρξή μου με αυτό το ανομοιογενές « αγανακτισμένο » πλήθος.

Δεν έχουμε την ίδια αγανάκτιση. Εκείνοι είναι αγανακτισμένοι « γενικά » (δείτε τα ψηφίσματα των γενικών συνελεύσεων για να πάρετε μία ιδέα) κι εγώ αισθάνομαι αγανακτισμένη εναντίον τους.

Είναι αδύνατο να συνυπάρξουμε.

Γι’ αυτό και τους αφήνω το πεδίο ελεύθερο. Τους εύχομαι και καλή επιτυχία στον αγώνα τους.

Ο μόνος τρόπος να διορθωθεί κάτι – κατά την ταπεινή μου άποψη – είναι με συνολική κατεδάφιση. Πρέπει να γκρεμιστεί αυτό που υπάρχει σήμερα, δεν παίρνει άλλες διορθωτικές ενέσεις. Πρέπει επίσης το νέο να ΜΗΝ χτιστεί από τα « μπάζα ».

Κι ένα τελευταίο:

Η άμεση δημοκρατία, είναι ανέφικτη σήμερα, σε οποιαδήποτε χώρα. Ακόμα και με τις διαθέσιμες τεχνολογικές λύσεις – π.χ. ψηφοφορία από το σπίτι μέσω fast internet, για κάθε θέμα – είναι αδύνατο να ενημερώνονται οι « πολίτες – ψηφοφόροι ». Το αποτέλεσμα μη-ενημερωμένων ψήφων, θα είναι ακόμα χειρότερο κι από τις ψηφοφορίες αυτού του ξεφτιλισμένου Κοινοβουλίου που ψηφίζει (ν)τροπολογίες στα μαύρα μεσάνυχτα, παρουσία 4 βουλευτών.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

