η αιτία του κακού

Ένα τραγουδάκι λίγο καλοκαιρινό, που, πολύ μου αρέσει. Είναι χαλαρωτικό.

Εάν πάντως – για κάποιο λόγο – ντρέπεστε να το τραγουδήσετε απευθείας, μπορείτε να το αφιερώσετε σε κάποιο φίλο. ;)

Με τα ρούχα μου μαλώνω και φωνάζω σαν τρελός
επικίνδυνος για φόνο είμαι λεν και μανιακός
Όποιος μου μιλάει το βρίζω για καυγά ζητάω αφορμή
μη μου λέτε καλημέρα σε κάλο δεν θα σας βγει

Είν’ τα νεύρα μου σμπαράλια και το μάτι μου θολό
μα δεν ήμουν έτσι πάντα κάτι μ’ έφερε ως εδώ
Ηχορύπανση να φταίει έχει κάτι το νερό
μήπως είναι και τα νεύρα θέμα κληρονομικό;

Τίποτα απ’ αυτά δεν είναι η αιτία του κακού
δε θα είχα γίνει έτσι αν πηδούσα που και που.

Όλο λες πως θέλεις χρόνο κι όλο το καθυστερείς
πως αισθάνομαι για σένα θέλεις να σιγουρευτείς
μάτια μου σε ικετεύω δεν αντέχω άλλο πια
ας αφήσουμε τα λόγια και τα προκαταρκτικά

Η παλάμη μου με τρώει λίγο πριν να κοιμηθώ
μα δεν ήμουν έτσι πάντα κάτι μ’ έφερε ως εδώ
Ηχορύπανση να φταίει έχει κάτι το νερό
μήπως είναι και τα νεύρα θέμα κληρονομικού

Τίποτα απ’ αυτά δεν είναι η αιτία του κακού
δε θα είχα γίνει έτσι αν πηδούσα που και που…

[Μιχάλης Εμιρλής]

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

