υποθέσεις

Όταν διαπιστώνεις ότι πολύ διαφορετικοί άνθρωποι, οι οποίοι δεν έχουν μιλήσει ποτέ μεταξύ τους [δεν γνωρίζουν καν ο ένας την ύπαρξη του άλλου] ζητούν ακριβώς το ίδιο πράγμα από σένα … τότε αρχίζεις να ψάχνεσαι για την εικόνα που έχουν οι άλλοι για σένα.

Μην πάει ο νους σας στο … « κακό ». Τουλάχιστον, όχι αμέσως. :)

Θα μπορούσαν π.χ. να μου ζητούν να τους κάνω τα λογιστικά … έχοντας – λανθασμένα – σχηματίσει την εντύπωση ότι εγώ μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο.

Η αλήθεια είναι πως, μαζί μου, συχνά πάει ο νους των συνομιλιτών μου στο « κακό ». Ίσως επειδή μιλάω υπερβολικά ανοιχτά.

Εξειδικεύω: είναι εξαιρετικά εύκολο, να … « ξεφύγει » κανείς [από το δρόμο της διακριτικότητας] και να θεωρήσει – κακώς, κάκιστα! – δεδομένη τη συμφωνία μου [ας πούμε λόγω ηθικής προσέγγισης] σε κάποια θέματα.

Π.χ. Θα μπορούσε να είναι κάτι στο στυλ: μιας και είσαι άθεη, δεν έχεις πρόβλημα να πεις ψέματα.

Αυθαίρετο συμπέρασμα. Εντελώς αυθαίρετο. Σε κάποιο βαθμό είναι – ή θα μπορούσε να είναι, ανάλογα το παράδειγμα – και άκρως προσβλητικό.

Το « αστείο » είναι ότι το θέτουν ως φιλοφρόνηση. Περισσότερο ως « εμπιστεύομαι εσένα προσωπικά να φέρεις εις πέρας κάτι, επειδή η ηθική σου, σου επιτρέπει να το κάνεις ». Προδικάζοντας τη δική μου συμφωνία.

[Δεδομένου ότι μπαίνει και θέμα γούστου, απορώ για αυτή την υπερβολική βεβαιότητα! Σε σημείο να αναρωτιέμαι εάν θα πρέπει να προσβάλω τον κόσμο κατάμουτρα: όχι, πουλάκι μου, δεν …!]

Από πού πήραν το θάρρος για κάτι τέτοιο; Μάλλον είναι κάτι που συμβαίνει νομοτελειακά, όταν « παραγνωριζόμαστε ».

Μην ακούσω πάλι τίποτα αηδίες για pms και τα λοιπά. Είναι ξεκάθαρη χοντράδα. Έλλειψη τακτ. *Κάθε* φορά που μου το επαναλαμβάνουν, παραμένει το ίδιο ενοχλητικό.

Ο μόνος λόγος που το ανέφερα τώρα και όχι τις προηγούμενες φορές, είναι ότι με προβλημάτισε η επανάληψη. Άρχισα να αναρωτιέμαι αν κάνω εγώ κάτι λάθος. Αν στέλνω λάθος σήματα προς τα έξω.

Μάλλον η πολλή διακριτικότητα βλάπτει. Προκαλεί αυθαίρετες υποθέσεις στα μυαλά των άλλων.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

2 responses to “υποθέσεις

Qqchose a declarer?

