επιχειρείν ξανα-λέει

Επιχειρηματικότητα μέρος ΙΙ … προσδεθείτε, θα γκρινιάξω. Πάλι.

Σας είχα διηγηθεί την περιπέτειά μου για το internet το επιούσιο, σε προηγούμενη ανάρτηση.

Μετά κόπων και βασάνων … μετά διαμαρτυριών στο τμήμα παραπόνων της εταιρείας και γραπτών καταγγελιών στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή … κατάφερα κάποια στιγμή, μετά από μήνες (!!!) να έχω σύνδεση στο διαδίκτυο.

Και – δεν κρύβω πως – χάρηκα.

Νωρίς όμως … πολύ νωρίς. Διότι, οι πανέξυπνοι εργαζόμενοι στο κατάστημα της Forthnet, θεώρησαν έξυπνο να μου κόψουν το πρόγραμμα ομιλίας. Το τηλεφωνικό πρόγραμμα δηλαδή.

Μην μπερδεύεστε: όχι την τηλεφωνική σύνδεση. Αυτή υπάρχει και χρεώνεται κανονικότατα. Αλλά διακόπηκε το πρόγραμμα που περιλαμβάνει τις κλήσεις εσωτερικού, εξωτερικού κλπ …

ΠΟΣΟ καθυστερημένος πρέπει να είναι ο πωλητής, στον οποίο πας για να ζητήσεις ΠΡΟΣΘΗΚΗ διαδικτύου και καταλήγεις με ΑΦΑΙΡΕΣΗ τηλεφωνικού προγράμματος; Πόσο;

Και ΠΟΣΟ άχρηστες πρέπει να είναι οι εσωτερικές διαδικασίες μίας επιχείρησης όπου βλέπει κάποιος τη μία *άσχετη* εντολή πάνω στην άλλη … και δεν παίρνει ένα τηλέφωνο για να διασταυρώσει, τί τελικά θέλει να κάνει ο πελάτης;

Το αποτέλεσμα;

α) Τόσες μέρες που κάνουμε υπεραστικές κλήσεις, δεν ξέρουμε πόσο μας τα έχουν χρεώσει.

β) Δεν ξέρω πόσο καιρό θα τους πάρει για να διορθώσουν την πατάτα που έκαναν.

γ) Είμαι στα πρόθυρα δεύτερης καταγγελίας.

δ) Έχει πέσει σχετικός εκνευρισμός και καυγάς.

ε) ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ …

Publicités

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

2 responses to “επιχειρείν ξανα-λέει

  • Χνουδωτό Μωβ Ρικούδι

    Γενικα το frontend της forthnet ειναι κακοεκπαιδευμενες μαιμουδες. Αυτο δεν ειναι περιεργο, το frontend ΚΑΘΕ επιχειρησης ειναι συνηθως κακοεκπαιδευμενες μαιμουδες.

    Το χειροτερο ειναι οτι οι συγκεκριμενες μαιμουδες επιλεχτηκαν μαλλον για να ειναι και τελειως ηλιθιες κι απο πανω.

    Ο μονος τροπος που ειχα να ανανεωσω συνδρομη που περιειχε ενα 16αρι static IP block και να επιβιωσει το static IP block ηταν να ανανεωσω τη συνδρομη, και μετα να παω μεσα στους corporate sales – που τους ξερω κιολας – για να τους πω να διορθωσουν τη μαλακια του υπαλληλου μπροστα. ΚΑΘΕ φορα.

    Εκτος αν το CRM τους ειναι *τοσο* κακοφτιαγμενο.

Qqchose a declarer?

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s