αυτόνομα

Ως φοιτήτρια, με είχε πλησιάσει μία κοπελίτσα με λευκό σιδερωμένο γιακαδάκι, χαμογελαστή και πρόσχαρη, με τη φιλοδοξία να με προσαρτήσει σε κάποια « εκκλησία » της οποίας το όνομα δεν αξίζει καν να αναφέρω. Κάποια άγνωστη ανθυπο-αίρεση του Χριστιανισμού, τρέχα γύρευε.

Επειδή η κοπελίτσα μου άρεσε, την άκουσα. Ή τουλάχιστον δεν την πλάκωσα απευθείας στα δικά μου, τα απόλυτα, τα « δε μας χέζεις κι εσύ με τη Βίβλο σου; » τύπου επιχειρήματα. Καταλυτικά για τη συζήτηση: κάνει στροφή 180 μοιρών ο άλλος και φεύγει.

Πάνω στη συζήτηση λοιπόν, δεν θυμάμαι τί ακριβώς είχα πει, αλλά γυρνάει και μου λέει:

« Δεν μπορείς να είσαι επιλεκτικά χριστιανή, σε αυτά που σε συμφέρει! Πρέπει να συμμορφώνεσαι με όλα. »

Αν δεν ήταν χαμένο από πριν το παιχνίδι, θα το είχε χάσει εκεί. Αλλά, εντάξει, δεν πειράζει … την άκουσα, πήγα και σε μία συγκέντρωση που είχε διοργανώσει, συνοδευόμενη από μουσουλμάνο. Ο οποίος τους τάραξε στο black jack και κέρδισε το έπαθλο της βραδιάς. Ειρωνικός ο Αλλάχ με τους πολύ πιστούς χριστιανούς. :)

Πριν μερικές μέρες, ένας φίλος μου είπε « Έχω ένα δίλημμα ».

Απάντησα αμέσως ότι « Δεν υπάρχουν διλήμματα! (c) ΚΚΕ »

Στη συνέχεια της συζήτησης, και αφού είχαμε ήδη μπει στο « δίλημμα » [ο Αλλάχ να το κάνει, αλλά κουβέντα να γίνεται] μου υπέδειξε ότι η επιλογή μου δεν συνάδει με την επιλογή που θα έκανε το Κόμμα.

Είχε δίκιο. *Απόλυτο* δίκιο.

Για ένα δευτερόλεπτο σκέφτηκα « Γαμώτο, μόνο ένας έξυπνος άνθρωπος θα το σκεφτόταν / γνώριζε / έλεγε αυτό! » … και χαμογέλασα. Γι’ αυτό τον γουστάρω τον μπαγάσα! :)

Απάντησα ότι τα τσιτάτα του Κόμματος, τα χρησιμοποιώ μόνο όταν συμφωνούν μαζί μου. Όταν δεν συμφωνούν, τόσο το χειρότερο για εκείνα. Και για το Κόμμα, βεβαίως-βεβαίως!

Το λες και φιλοσοφία ζωής αυτό, το λες και ψώνιο, το λες και καλαμοκαβάλημα.

Τουλάχιστον είναι συνειδητό. Δεν κοροϊδεύω τον εαυτό μου ότι – και καλά – ακολουθώ κάτι. Έχω αυτονομηθεί απ’ όλους κι απ’ όλα.

Α, κι οπλοφορώ, με τον δικό μου τρόπο.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

5 responses to “αυτόνομα

  • xamogelo

    μπα εμένα παντα μου αρέσει να λέω κάτι να τους σοκάρω :p
    αν και τώρα τελευταία επειδή βαριέμαι τους λέω κάτι του στυλ μα αφού δεν υπάρχει θεός ποιος σου είπε τέτοιες βλακείες κτλ :-p για να ξεμπερδεύω :-)

    • xamogelo

      χμ… βασικά μάλλον και αυτό πρέπει να τους σοκάρει!!!

      • xamogelo

        παρεμπιπτόντως έχεις προσέξει ότι όντως πολλές φορές βάζουνε ωραίες κοπελίτσες;;;

      • espοir - надежда - Hoffnung - speranza

        Κι εγώ, εσχάτως βαριέμαι να ασχοληθώ και απλά δηλώνω « Δεν ενδιαφέρομαι » με πολύ κάθετο τρόπο. Τους κόβει απότομα τη φόρα.

        Εκεί είχαμε και κοπελίτσες και κοπέλια. Αψηλά, ξυρισμένα κόντρα, με κοντό μαλλάκι πάντα περιποιημένο, με λευκό πουκαμισάκι, καλογυαλισμένο υπόδημα … με ταμπελάκι « brother τάδε » στο πέτο … Εντελώς μπλιαχ κατάσταση.

        Βασικά, τώρα που το ξανασκέφτομαι, μία καλή απάντηση θα ήταν « Δεν προλαβαίνω τώρα, είμαι καλεσμένη σε μία παρτούζα! » …

  • xamogelo

    χαχαχααχαχ θεά!!! :-p

Qqchose a declarer?

