ταις πρεσβίαις της Αφροδίτης

Με έχουν αποκαλέσει πολλά πράγματα, μου έχουν προσάψει πολλές ιδιότητες – θετικές και αρνητικές, σωστές ή λάθος, ακριβείς ή παρατραβηγμένες – και άλλα τόσα έχουν ειπωθεί πίσω από την πλάτη μου.

Από τα πλέον διασκεδαστικά και συνήθη, ήταν το « Λουκρητία Βοργία » … προερχόμενο μάλιστα από δύο ανθρώπους που, έκαναν παράλληλες μα, αποτυχημένες απόπειρες να με χειραγωγήσουν. Ήταν τόσο κοινή η αφετηρία των δύο, που αυτή τους η συμπεριφορά, απεδείκνυε ότι μη-δίδυμοι, έχοντας λάβει σχεδόν την ίδια ανατροφή και παιδεία, αντιδρούν με τον ίδιο τρόπο.

Όταν ξεκίνησα να γράφω αυτή την ανάρτηση, σκεφτόμουν ένα από τα πιο πρόσφατα « περιστατικά »: με αποκάλεσαν « Πυγμαλίων-ισσα » ή « Πυγμαλενιώ » ή κάτι τέτοιο. Με την καλή έννοια.

[Δεν θα αναφερθώ στην υποψήφια Γαλάτεια. Θα μπερδευτείτε ακόμα περισσότερο. Άλλωστε, το γενικό με ενδιαφέρει, όχι το ειδικό.]

Άρχισα να επεξεργάζομαι την ιδέα. Μήπως έχει δίκιο; Μήπως είμαι; Δεν τόλμησα να το αποδεχθώ έτσι, ελαφρά τη καρδία.

Κι αν υποθέσουμε ότι έχει δίκιο, πώς στο καλό το έχω εφαρμόσει αυτό μέχρι σήμερα;

Ακολούθησε αναδρομή στο παρελθόν και « σκεψ, σκεψ εντατίκ » όπως θα έλεγε ο φίλτατος provatos. [Πολυαγαπημένη έκφραση, την επικαλούμαι προφορικά, πολύ συχνά.] Ανασκαφές σε σχέσεις, συζητήσεις, πράξεις, φωτογραφίες. Ρε, λες;;;

Γαμώτο, έχεις ιδέα σε τί ανασκαφικούς μπελάδες με έβαλες;!

Συνηθίζω να δηλώνω ότι έχω υφάκι « δασκαλίτσας » σε όλα τα θέματα. Εκ πρώτης ανάγνωσης άσχετο, αλλά μήπως δεν είναι και τόσο; Μήπως είναι σχετικό;

Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει αυτό το « τελικά, θα κάνεις αυτό που σου λέω, επειδή ξέρω καλύτερα από σένα, οπότε μην με παιδεύεις άδικα, συμφώνησε τώρα μαζί μου για να πάψω να γκρινιάζω, ειδάλλως θα επιμείνω και θα στη λέω μέχρι να υποχωρήσεις ».

Δεν έχω το αλάθητο, το ξέρω. Σφάλλω πολύ συχνά. Ασχέτως εάν εκείνη τη στιγμή επιχειρηματολογώ, και μάλιστα με ανυπέρβλητο πάθος, υπέρ της μίας ή της άλλης περίπτωσης / θέσης / αντίληψης.

[Στοιχειώδης αυτογνωσία και αυτοκριτική σε πλεονάζουσες ποσότητες, όταν είμαι νηφάλια.]

Υ.Γ. Όταν κάνεις τον παρακάτω διάλογο:

« Ξέρεις πού είναι ο […] ; »

« Δεμένος; »

… μάλλον κάτι συγκεκριμένο πιστεύουν οι άνθρωποι για σένα. Μην με ρωτήσετε τί, ο νομικός μου σύμβουλος έχει πει να αποφεύγω τέτοιες συζητήσεις.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

