η φάρμα των ζω(δί)ων

« Τί ζώδιο είσαι; »

« Τυραννόσαυρος Ρεξ με ωροσκόπο μυρμήγκι. »

Το έζησα πρόσφατα [πάλι] και με αφορμή αυτό το περιστατικό, αποφάσισα να πω δύο λογάκια.

Η πραγματική αιτία ομολογώ ότι είναι άλλη: μία τύπισσα με την οποία βρέθηκα στην ίδια παρέα. Δηλώνει ότι έχει « μετεκπαιδευτεί » ως αστρολόγος και δεν ντρέπεται. Είναι φιλόλογος νομίζω, ή κοινωνιολόγος. Ή κάποιο από αυτά τα « καθηγητικά ». Αδιόριστη. Το γύρισε στα άστρα επειδή έτσι κονομάει πολύ περισσότερο χρήμα, πολύ ευκολότερα. Όσοι καταφεύγουν σε αυτή και τους ομοίους της, είναι ήδη καμμένοι. Τους χειραγωγεί και τους αρμέγει. Εκμεταλλεύεται την ανθρώπινη βλακεία.

Δυστυχώς, δεν μπορούσα να της πω κατά πρόσωπο ότι είναι μία ξεδιάντροπη απατεώνισσα. Δεν συνηθίζω να προσβάλω τους ανθρώπους που με έχουν καλέσει στο σπίτι τους, ούτε και τους υπόλοιπους καλεσμένους. Προτίμησα κάτι στο στυλ « Ίσως μια άλλη φορά » για να αποφύγω τη συζήτηση. Ξέρω: καταραμένη αστική ευγένεια. Είναι θέμα ανατροφής.

Επ ευκαιρία λοιπόν, να τονίσω ότι με ενοχλεί βαθύτατα η ανάγκη των ανθρώπων να με εντάξουν σε μία κατηγορία [ζώδιο] και υποκατηγορία [ωροσκόπο] για να μπορέσουν να με καταλάβουν.

Θέλεις να μάθεις ποια είμαι και τί είμαι; Ρώτα με! Κοίταξέ με!

Δεν βλέπεις σημάδια πάνω μου;

Δεν μπορείς να ερμηνεύσεις το ντύσιμό μου;

Δεν σου λένε τίποτα τα κοσμήματά μου;

Τα υποδήματα;

Τα μαλλιά μου, τα νύχια μου, ο τρόπος που κρατάω κάτι, οι κινήσεις μου, ο τρόπος που κάθομαι ή στέκομαι, δεν σου δείχνουν τίποτα για μένα;

Κι αν όλα τα άλλα, δεν … η εκφορά του λόγου;

Δεν συμπεραίνεις το παραμικρό από τον τρόπο που μιλάω;

Ούτε καν από τον τρόπο που σωπαίνω;

Είσαι λοιπόν ΤΟΣΟ στόκος που θα προτιμήσεις να ακούσεις τη γνώμη του κάθε αστρολόγου ώστε να καταλάβεις κάτι για μένα;

Προφανώς και δεν μπορείς να καταλάβεις πώς σκέφτεται ο άλλος, από το γεγονός ότι ένας αστερισμός ήταν κάπου, κάποτε, και τελικά, με το σημερινό ημερολόγιο, δεν έχει καν σχέση με την πραγματική ημερομηνία και ώρα γέννησης.

Κι αν το προσπαθείς, είσαι πιο ηλίθιος απ’ ό,τι νομίζεις και δεν θέλω να μου μιλάς.

Για την ακρίβεια, εάν είχα τη νομική δυνατότητα, θα σου απαγόρευα να ψηφίζεις και θα σε έστελνα σε σχολείο μαθηματικών, φυσικής και χημείας για αποτοξίνωση.

Σε όσους επιμένουν υπερβολικά, η συνηθισμένη μου απάντηση είναι: « Εφόσον πιστεύεις τόσο πολύ στα ζώδια, μάντεψε το δικό μου μελετώντας τη συμπεριφορά μου. Όχι το αντίστροφο. »

Εκεί κωλώνουν όλοι, δαγκώνονται και τους κόβεται η εξυπνάδα.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

