προπονήσεις

Mερικές φορές, ξαναδιαβάζω την αλληλογραφία μου. H « κάτι που μοιάζει λίγο με email ».

Υπό το πρίσμα εξελίξεων, φαίνεται να βγάζει περισσότερο νόημα. Βέβαια, όλα βγάζουν πλέον νόημα, μετά τις εξελίξεις. Είναι αυτό το προθύστερο των “μετά Χριστόν προφητών” που, οι οικονομολόγοι έχουν αναγάγει σε επιστήμη.

Κούραση. Εάν κάπνιζα, τώρα θα κοίταζα το ταβάνι και θα συλλογιζόμουν κοιτάζοντας κυκλάκια καπνού.

Σηκώνω το χέρι, το φέρνω στο πρόσωπο. Κολλάω τη μύτη μου στο μπράτσο και στον ώμο. Κλείνω τα μάτια και το αφήνω να εισχωρήσει στο μυαλό μου. Βλέπω γαλαζοπράσινους κύκλους. Δεν φταίει που δεν έριξα σταγόνες στα μάτια. Φταίει που δεν μου τις ρίξανε.

“Συνήθισα να σου μιλάω σε απόσταση αναπνοής.”

Αληθινό. Αφαιρετικό. Επτά λεξούλες διηγούνται μια ιστορία. Δύο τεμνόμενες, για την ακρίβεια. Παράλληλες δεν θα μπορούσαν ποτέ να είναι. Είναι βλέπετε κι εκείνος ο ρημάδης ο “Τριανταφυλλίδης”, που έφυγε τότε για το Παρίσι, και πολλά ακόμη τέτοια.

“[…]”

“espoir.”

“Όχι […];”

“Ποια προτιμάς;”

“Την […]. Έχει σάρκα και οστά.”

“Εντάξει.”

“Η espoir είναι μία από τις πολλές περσόνες.”

“Η […] δεν μπορεί να μιλήσει τόσο ελεύθερα συνήθως, είναι λίγο πιο καταπιεσμένη από την espoir.”

“H […] που ήταν μαζί μου στο δωμάτιο, μιλούσε ελεύθερα ή ήταν καταπιεσμένη;”

“Δεν ήταν 100%.”

“Tί ήθελες να πεις αλλά το καταπίεσες; Ή να κάνεις;”

“Θα το συζητήσουμε εάν το if γίνει when.”

“Fair enough.”

Τα έχω ξαναπεί εδώ για την ανωνυμία και το πόσο σημαντική είναι. Έχω επίσης ξαναπεί και για τα μαθηματικά και πόσο αγαπώ τους αριθμούς.

Αν πίστευα στο Θεό, θα ήταν από τις περιπτώσεις που θα αναφερόμουνα στο σκληρό black χιούμορ του. Τώρα απλά σημειώνω ορισμένα καθόλου τυχαία νούμερα που χορεύουν στις σκέψεις μου. Δεν μπορώ να το συγκρατήσω, σχηματίζεται αυτόματα ο αλγεβρικός πίνακας.

Μπορεί να παίξω κανένα ΛΟΤΤΟ, έτσι για να βάλω σε καλή χρήση [στο είπα, δεν μεταφράζεις μόνο εσύ!] τους αριθμούς. Παρόλο που, την τύχη μου μοιάζω να την έχω εξαντλήσει.

“Θέλω να σου το ζητήσω, αλλά από την άλλη […]”

“Θεωρείς ότι δεν σε εμπιστεύομαι αρκετά; Έχεις κάποιο παράπονο;”

“Όχι.”

ΟΚ, δεν έχω στείλει λάθος σήματα. Ελπίζω.

Τα εκπεμπόμενα σήματα είναι πάντα σχετικά, διότι πρέπει να ακολουθήσει η σωστή λήψη, αποκωδικοποίηση, μεταφορά σε αντιληπτή ακτινοβολία κ.ο.κ. Αν υπάρχει έστω και μία μικρή παρεμβολή, μπορεί η τελική μεταφορά στον δέκτη να μην είναι η επιθυμητή. Στοιχειώδης φυσική.

***

Στο μεταξύ, σε έναν πολύ μακρινό γαλαξία …

“Πω, ρε πούστη, σαν προπονητής για μποξέρ είσαι ώρες-ώρες!”

Δεν έχει πέσει έξω, ακόμα. Θα αρχίσει να με αποκαλεί coach και η πλάκα είναι πως θα απαντάω.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

