κουτάκια

Συνηθίζω όταν αναφέρομαι στα « κουτάκια » να θέτω αρνητικό πρόσημο. Νομίζω πως είναι η πρώτη φορά που θα κάνω μια τόσο θετική αναφορά.

Αλλά, ας το προσεγγίσω λίγο διαφορετικά, για να μην σας μπερδεύω.

Ξεκινάς μια μέρα για μία περιπέτεια. Ξέρεις ότι θα είναι σύντομη. Φερ’ ειπείν πας για κατασκήνωση με την παρέα σου, σε κάποιο απομακρυσμένο νησί το οποίο πολύ δύσκολα θα καταφέρεις να ξαναεπισκεφθείς.

Η αδρεναλίνη, η προσμονή, το άγνωστο σε εξιτάρουν. Είσαι εξοπλισμένος και κεφάτος. Είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις κάποιες δυσκολίες, να κάνεις κάποιες αγγαρίες. Eπειδή όλοι έχουν καλή διάθεση, αισθάνεσαι πως θα αξίζει τον κόπο και ότι θα περάσεις καλά.

Περνάς όχι απλά καλά … υπέροχα. Ονειρεμένα. Δεν είχες καν τολμήσει να φανταστείς ότι θα περνούσες τόσο ευχάριστα.

Μόνο που … κάποια στιγμή, έρχεται η μέρα που θα σας πάρει το καράβι να φύγετε.

Διαλύετε τη σκηνή με πολύ αργές κινήσεις, απρόθυμα. Λες και έτσι θα καθυστερήσει λίγο το καράβι.

Κάνετε το τελευταίο μπάνιο στη θάλασσα, την τελευταία βουτιά, τραβάτε τις τελευταίες φωτογραφίες.

Και τότε, σηκώνεσαι πάνω, γυρίζεις με το μάτι όλη την περιοχή, από τους κόκκους της άμμου και τις βελόνες των πεύκων, μέχρι τα βράχια και τα κτίσματα. Επειδή θέλεις να τα « απορροφήσεις ».

Σκέφτεσαι πόσο καλά θα ήταν να μπορούσες να τα βάλεις σε ένα κουτάκι και να τα πάρεις μαζί σου. Για τις δύσκολες μέρες της βάρβαρης καθημερινότητας. Να άνοιγες το κουτάκι κάθε φορά που « βρέχει » (όχι κυριολεκτικά) ή έχεις γυρίσει εκνευρισμένος από τη δουλειά, για να πάρεις τζούρα ευτυχίας.

Κάτι να σε στηλώσει, να σου αναπτερώσει το ηθικό, να σου δώσει πίστη στις καλές στιγμές της ζωής – εκείνες που θα έρθουν – για να μπορείς να συνεχίσεις.

Δεν ήταν δική μου η σκέψη. Εγώ, έχασα τα λόγια μου στο άκουσμά της …κι έτσι την « Οξύ-δωσα ».

Χώρια που, είμαι μάλλον άπληστη με όσα απολαμβάνω. Ποτέ δεν θα μπορούσα να αρκεστώ σε ένα μόνο κουτάκι ευτυχίας. ΘΕΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟ!

Δεν μπορώ να σταματήσω να χαμογελάω, η ψωνάρα, επειδή σε κάποιο τέτοιο κουτάκι θα βάζανε κι εμένα μέσα. Ή το χρόνο μαζί μου. Πείτε ό,τι θέλετε, αδιαφορώ: ήταν από τις ομορφότερες κουβέντες που μου έχουν πει. Ποιο λίφτινγκ και μαλακίες … χαμογελούσαν ως και τα αφτιά μου! :)

« Μερικές φορές νομίζω πως είσαι λυπημένη. »

« Σκέφτομαι πόσο μου αρέσει εδώ. Μαζεύω υλικό για το κουτάκι μου. »

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

