το ηρεμηστικό μου

Όταν έχεις νεύρα, δε θέλει πολύ …

[Ορίστε, το άλλαξα το γαμω-κανάλι. Θέλεις τίποτα άλλο, τώρα που είμαι όρθια;]

Ανέβασα απότομα καρδιακό ρυθμό. Εκνευρίστηκα.

Ακολουθεί τo στομάχι μου, το ξέρω. Το έχω ξαναδεί το έργο: θα δεθεί κόμπος και θα πρέπει να ξαπλώσω μπρούμυτα για να αντέξω.

Η κατάσταση ζεν στην οποία προσπαθούσα διακαώς να βρεθώ [από τα 17 μου] διαλύθηκε. Βρέθηκα σε μία πολύ άσχημη κατάσταση [και όχι, προφανώς δεν αναφέρομαι στις μαλακίες του Ζούκενμπεργκ, ποιος τον γαμεί αυτόν τώρα;!?] την οποία έπρεπε να διαχειριστώ. Κατά προτίμηση, με τον πλέον ανώδυνο τρόπο. Δηλαδή, χωρίς να κληθεί η ΕΛΑΣ για να συλλέξει κάποιο πτώμα.

Το φάρμακο το βρήκα πάντως: μία καταπραϋντική φωνή με ήρεμο – και σταθερό – τόνο και με « εναλλακτικό » περιεχόμενο λόγου. Μια αλλαγή θέματος, έστω!

[Tώρα, εάν αυτό με καθιστά « needy » … ενημερώστε με εγκαίρως, να το κόψω. Μαχαίρι. Μπορώ.]

Σε άλλα νέα …

Επειδή δεν είμαι πλέον 16 ετών [ευτυχώς ή δυστυχώς, ειλικρινά, δεν παίζει κανένα ρόλο!] όταν λέω κάτι, το εννοώ.

Ναι, ξέρω πως η ζωή αλλάζει και μας τα φέρνει περίεργα καμιά φορά και διαφορετικά από αυτά που είχαμε υπολογίσει. Ξέρω πως σήμερα είμαστε κι αύριο δεν είμαστε, κι ακόμα κι αν δεν το είχα εμπεδώσει αρκετά, το έμαθα με τον πλέον επώδυνο τρόπο. Δεν παίρνω τίποτα ως δεδομένο, δεν υπάρχουν θέσφατα, δεν βασίζομαι σε κανένα δόγμα, δεν εμπιστεύομαι καν τις προθέσεις και τα σχέδιά μου για το μέλλον.

Όταν έχεις πατήσει τόσες πολλές φορές το RESET στη ζωή σου, τί στο [… συμπληρώστε κατά βούληση …], κάτι έχεις μάθει περί βεβαιότητας και αβεβαιότητας.

Αυτό σημαίνει πως όταν δηλώνω κάτι, το έχω σκεφτεί καλά. Το εννοώ. Είμαι σίγουρη γι’ αυτό, αλλιώς δεν θα το εκστόμιζα ποτέ.

[Εξάλλου, εάν δεν απαιτούσε σκέψη, θα το είχα πει πολύ νωρίτερα. Έτσι « για πλάκα ».]

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

