χωρίς δραμαμίνη

« Τί θα κάνεις; » [Θέλει να πει: απόψε.]

« Δεν ξέρω ακόμα. » [Θέλω να πω: τίποτα.]

« Δες το … » [Τη σειρά που βρίσκεται στο σκληρό μου δίσκο.]

« Βαριέμαι. » [Πάντως, είμαι ειλικρινής.]

« Είναι καλό. » [Γαμώ τα κολλήματα!]

Ναι, ΟΚ … όλοι επιμένουν πως είναι καλή σειρά. Είμαι σίγουρη πως έχουν δίκιο. Μόνο που εγώ, στη φάση που είμαι, δεν θέλω να δω τίποτα. Δεν έχω όρεξη να στηθώ μπροστά από μία οθόνη για να δω κάτι. Όσο αριστουργηματικό κι αν είναι.

Είναι πολύ συγκεκριμένο όμως: δεν θέλω να δω κάτι μόνη μου. Είναι σαν αγγαρεία το να δω κάτι μόνη. Εάν δεν έχω παρέα, εάν δεν αισθάνομαι πως πάμε « στον κινηματογράφο » … δεν μπορώ να το απολαύσω.

Η διασκέδαση είναι κάτι που πρέπει να το μοιράζεσαι. Νομίζω. Αλλιώς θυμίζει αυνανισμό.

Δεν ευθύνεται κανείς που δεν έχω όρεξη. Ίσως εγώ [ξεκινώντας από τα γονίδια] και ορισμένες από τις επιλογές μου.

Ίσως η αβεβαιότητα σε πολλά επίπεδα. Επιλογή κι αυτή, σε κάποιο βαθμό: όταν αφήνεις περιθώριο ανοιχτό στους άλλους, χωρίς να επιμείνεις εκβιαστικά να αποφασίσουν / πράξουν με συγκεκριμένο τρόπο, η ζωή σου καταλήγει – ω, ναι! – μετέωρη.

Αυτή η διαρκής κατάσταση … εχμ, ας πούμε « πτήσης », με κουράζει. Υπέροχη η αίσθηση του ανέμου της ελευθερίας, αλλά θέλω λίγο να πατήσω στέρεα γη. Ζαλίστηκα.

Όχι, δεν είμαι καλή παρέα αυτές τις μέρες. Συνιστώ να με αποφεύγετε.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

