θεραπευτικό

Χωρίς να μπορώ να εξηγήσω όλες τις λεπτομέρειες [μην το ζητήσετε, απλά δεν μπορώ] είμαι στην ευχάριστη θέση να μπορώ να εκνευρίσω δύο τράπεζες και τις αντίστοιχες νομικές τους υπηρεσίες.

Αλλά όταν λέω εκνευρίσω … εννοώ να τους κάνω τα νεύρα κρόσια!

Ζητάνε να τους προσκομίσω κάποια επίσημα χαρτιά κι εγώ απλά – απλούστατα! – αρνούμαι να το πράξω. Έχουν όμως ανάγκη τη συνεργασία μου, διότι ξέρουν ότι εάν τολμήσουν να παρεκκλίνουν της νομιμότητας, μπορώ να τους τυλίξω σε μία κόλλα χαρτί.

Από τις απαντήσεις μου, στις οποίες συχνά επικαλούμαι τη γνώμη του νομικού μου συμβούλου, τους έχω δώσει να κατανοήσουν ότι δεν θα διστάσω να το κάνω.

Μάλιστα σκέφτομαι ότι την επόμενη φορά που θα μιλήσουμε, θα τους πω « Σας ενημερώνω πως η κλήση αυτή καταγράφεται για οποιαδήποτε χρήση, παρακαλώ συνεχίστε! » … Έτσι για πλάκα. Μόνο και μόνο για τη χαρά της τρεμούλας στη φωνή του υπαλλήλου.

Ξέρω, είμαι μία φρικτή παλιοσαδίστρια. Ε, και; Ας πρόσεχαν!

Σίγουρα, μπορούν να προχωρήσουν σε πολύ δραστικά μέτρα. Αλλά για λόγους που δεν θα αναφέρω – κι επειδή τα ποσά είναι μικρά – δεν τους συμφέρει να το κάνουν.

Οπότε, το μόνο που τους μένει είναι να παρακαλέσουν.

Εμένα.

Πότε θα ευαρεστηθώ να συμφωνήσω και να συνεργαστώ μαζί τους.

Για να τους κάνω τη ζωή εύκολη.

Εγώ, να κάνω οικειοθελώς διευκόλυνση σε τράπεζες.

Χα!

Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρετε;

Δεν ξέρω εάν έχετε βρει πιο ευχάριστο τρόπο να περνάτε το χρόνο σας. Είμαι όμως σίγουρη ότι τόσο ευεργετικός για την πνευματική σας υγεία, δεν είναι!

Ποιος καναπές ψυχολόγου και μαλακίες … δύο λεπτάκια με τον δικηγόρο της τράπεζας στο τηλέφωνο, να ιδρώνει, να ζορίζεται, να παρακαλάει, να επιμένει, να τρώει τη μία απόρριψη μετά την άλλη, να του λες « Μα, εσύ έχεις το πρόβλημα, όχι εγώ! Δεν με νοιάζει! » …  και να μην τολμάει να σε βρίσει αλλά να αρχίζει από την αρχή το παρακαλετό … κι έχεις αποκτήσει ενέργεια να κατακτήσεις τον κόσμο. Εγγυημένη μέθοδος.

Όχι, δεν με νοιάζει εάν ο δικηγόρος που καλεί είναι νέος άνθρωπος και του κάνω τη ζωή δύσκολη. Δεν είναι προσωπικό. Εάν εγώ ήμουνα το κλασικό ψαρωμένο και απληροφόρητο πελατόνι, δεν θα δίσταζε να με κακομεταχειριστεί για να διαφυλάξει τα συμφέροντα του εργοδότη του.

Ε, για κακή του τύχη, δεν είμαι.

Υ.Γ. Το αφισάκι το είχα « περιμαζέψει » από κάπου, αλλά μου το θύμισε η προηγούμενη εκπομπή « Έρωτας μετά τα 30 » του Antidrasex στο Radio Bubble, την οποία μπορείτε να ακούσετε εδώ:  http://liveradio.radiobubble.gr/

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

