ψηφιακό Κωσταλέξι

Πριν λίγες μέρες άρχισα να ασχολούμαι με το tumblr. Το έναυσμα ήταν μία υπέροχη « κιβωτός » [έτσι τη χαρακτήρησε] άλλου χρήστη, την οποία θεώρησα απαραίτητο να παρακολουθήσω. Ψυχαναγκαστικά σχεδόν.

Το μέχρι τώρα αποτέλεσμα της δικής μου ενασχόλησης, μπορείτε να το βρείτε εδώ: http://ecpoir.tumblr.com/archive

Για την ώρα αποτελείται κυρίως από αναδημοσιεύσεις, αλλά σκοπεύω να αφιερώσω περισσότερο χρόνο για να αναρτήσω πρωτότυπο ή έστω « πρωτότυπο » υλικό.

Σχόλια και προτάσεις, δεκτά. Δεν θα εισακουστούν απαραίτητα, αλλά θα ακουστούν, σίγουρα. Τουλάχιστον, είμαι ειλικρινής.

Στο μεταξύ, καθημερινά πλέον κάνω login στο Omnia TV που αποτελεί ένα από τα καινούρια δικτυακά « σπίτια μου », ως χώρος εναλλακτικής ενημέρωσης.

Το βρίσκετε εδώ: http://omniatv.com

Δεν είναι μόνο οι εκπομπές, αρκετές εκ των οποίων μπορείτε να βρείτε σε βιντεάκια (youtube). Eίναι και τα άρθρα και τα δελτία ειδήσεων που αξίζουν τον κόπο να τους ρίχνετε μια ματιά.

Προτείνω σε πρώτη φάση να γραφτείτε ως μέλη και μετά, να σκεφτείτε με ποιο τρόπο μπορείτε να βοηθήσετε σε αυτή την προσπάθεια. Πρέπει να απεξαρτηθούμε από τα καθεστωτικά ΜΜΕ, και αυτή είναι μία καλή αρχή.

***

Όταν λέμε « εναλλακτική ενημέρωση » βέβαια, πρώτο έρχεται στο μυαλό το κλασικό indymedia Athens. Της Θεσσαλονίκης – πήγε άκλαφτο – μας έχει τελειώσει εδώ και χρόνια.

Ναι, η πανταχού παρούσα espoir [κρίση είναι, θα μου περάσει] έχει λογαριασμό ακόμα και εκεί, κι ας μην συμμετέχω τόσο ενεργά. Δε νομίζω ότι θα μπορούσα να προσφέρω κάτι στο συγκεκριμένο, δεν είναι πολύ συμβατό με το ύφος μου.

***

Συνεχίζοντας την αυτοαναφορική ανάρτηση, έχω κάνει νέο λογαριασμό στο posterous [πρέπει να είχα κι έναν παλιότερο τον οποίο ούτε θυμάμαι πια].

Το μέχρι τώρα αποτέλεσμα, το οποίο έχει προκύψει με import και όχι με αυτόνομες αναρτήσεις, μπορείτε να το βρείτε εδώ: http://ecpoir.posterous.com

Να πω την αλήθεια, δεν έχω ενθουσιαστεί τόσο από την πλατφόρμα, αλλά μάλλον θα το διατηρήσω. Κυρίως ως reader για να διαβάζω τις posterous αναρτήσεις αυτών που ακολουθώ. Οι οποίοι, δεν βλέπω να είναι ενθουσιώδεις … κυρίως τουιτάρουν.

***

Φυσικά, είμαι συνδεδεμένη σε ορισμένα « επαγγελματικού » προσανατολισμού δίκτυα, όπως το linked in, του οποίου είμαι μέλος εδώ και πολλά, πολλάαααα, πολλά χρόνια.

Ωστόσο, θα μου επιτρέψετε, επειδή εκεί έχω εγγραφεί με το πραγματικό μου όνομα, να μην αναφέρω περισσότερα.

Ούτε για την παρουσία μου στο flickr έχω να πω πολλά, δεν έχω ανεβάσει σχεδόν τίποτα και μόνο επισκέπτομαι τις συλλογές φίλων μου.

***

Κατά καιρούς, έχω εγγραφεί σε fora, θεματικά και μη, για τα οποία όμως διατηρώ τις επιφυλάξεις μου. Τα ελληνικά « φασιστοκρατούνται » [αδόκιμος όρος, ξέρω] σε μεγάλο βαθμό, ενώ και τα ξένα, δεν με ενθουσιάζουν ιδιαίτερα.

Τολμώ να πω ότι οι περισσότεροι εκ των μελών τους αδυνατούν να εκφραστούν και κάθε τους νέα τοποθέτηση δεν αποτελεί τίποτα παρά χαμένο χρόνο. Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, δυστυχώς μόνο ως επιβεβαίωση του κανόνα.

***

Νομίζω πως, τελικά, περισσότερο όλων, συνεχίζει να μου αρέσει το wordpress [και συγκεκριμένα, το παρόν ιστολόγιο] και είναι το μοναδικό που θα στεναχωρηθώ πολύ εάν το χάσω, επειδή εδώ και αρκετά χρόνια αποτελεί έναν βασικό τρόπο έκφρασής μου.

[Ναι, αυτή είναι παραδοχή αδυναμίας.]

Επειδή έχω κάνει και blogspot λογαριασμό, δηλώνω ότι το βρίσκω πολύ δύσχρηστο και εκνευριστικό και πίνω νερό στο όνομα της wordpress. Ειδικά από τότε που το ανέλαβε η google, το έκανε ακόμα πιο δυσλειτουργικό, συνδέοντάς το με το gmail.

***

Η έως τώρα « παράλειψή » αναφοράς στο φατσοτέφτερο, το myspace και το google+ είναι ηθελημένη.

Το πρώτο, έδειχνε « promising » σημάδια, ειδικά με την εισαγωγή του timeline, αλλά από τότε που μου έσβησε το λογαριασμό χωρίς λόγο και αιτία, ορκίστηκα ότι θα το ξεγράψω.

Το δεύτερο δεν υφίσταται πλέον, έχει σβήσει από τον ψηφιακό χάρτη.

Όσον αφορά το τρίτο, όπως σωστά επεσήμανε ένας φίλος, για την ώρα παραμένει ένας spam aggregator. Μέτριος, θα συμπληρώσω εγώ. Ίσως καταφέρει να εξελιχθεί σε κάτι καλύτερο, ίσως να σβήσει από το χάρτη ως ένα ακόμα ακριβοπληρωμένο πείραμα.

Το εκεί προφίλ μου το βρίσκετε από το: espoir.ecpoir παπάκι και gmail ντοτ-κομ.

***

Για την πολυλογία μου στο twitter τί μένει να πω, αφού έχω προσθέσει κοτζάμ widget εδώ δίπλα για να διαβάζετε τα tweets μου.

Η ανάρτηση δεν αφορά τα διαφόρων ειδών instant messengers, συμπεριλαμβανομένου του skype και του irc, τα οποία αποτελούν μία διαφορετική κατηγορία επικοινωνίας [chat, τηλεφωνικές κλήσεις, βιντεοκλήσεις και όχι μόνο].

To ICQ άραγε, το θυμάται κανείς; Πολύ μου άρεσε εκείνος ο [optional] ήχος γραφομηχανής που είχε.

Το γεγονός ότι συχνά μετατρέπουμε το twitter σε ένα ιδιότυπο messenger πιάνοντας « ψιλή κουβεντούλα », καλημεροκαλησπερίζοντας και σαχλαμαρίζοντας, είναι άσχετο.

Η δε απομίμηση στο twitter που αποπειράθηκε να κάνει η google με το buzz, απέτυχε οικτρά. Έχω και τέτοιο, αλλά το χρησιμοποιώ κάθε 2 χρόνια.

***

Κλείνοντας …

Δεν είχα σκοπό να καταλήξω κάπου συγκεκριμένα, πέρα από το ότι θεωρώ αδιανόητο το να μην είναι κανείς επαρκώς δικτυωμένος σήμερα.

Η δικτυακή « απουσία » είναι σήμερα επιζήμια στο 99% των επαγγελμάτων. Μόνο με Κωσταλέξι, ή με σοβαρή αναπηρία [disability] θα μπορούσα να συγκρίνω κάτι τέτοιο.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

2 responses to “ψηφιακό Κωσταλέξι

  • Chris Pantazis

    Το tumblr μου αρέσει και μένα και το χρησιμοποιώ μάλιστα και ως προσωπικό μουσικό blog (ανεβάζω διάφορες μουσικές που γράφω όταν βρω χρόνο, αν δεν έχεις το λινκ μπες στο xpan.info να το πάρεις). Είναι φτιαγμένο για να είναι πάρα πολύ απλό και με πανέμορφα themes (ειδικά τα premium)

    Όσον αφορά την προσπάθεια σου, μου αρέσει αυτό το κολάζ των εικόνων. Θα πρότεινα να πρόσθετες σε όλες τις εικόνες ένα μικρό σχόλιο τύπου twitter (μερικές έχουν) που να περιγράφει τι εκφράζει και γιατί υπάρχει εκεί.

    Κατά τα άλλα, καλημέρα. :-)

  • espοir - надежда - Hoffnung - speranza

    Μπήκα και σε πρόσθεσα στη λίστα μου. :)

    Πράγματι, έχει πολύ καλόγουστα themes αν και ακόμα μπερδεύομαι με κάποια πράγματα (π.χ. σχολιασμό αναρτήσεων).

    Υπόσχομαι να σχολιάζω. Πάντως, προσθέτω #κατηγορίες οι οποίες συχνά εμπεριέχουν το σχόλιο. ;)

    Κατά τα άλλα, την Κυριακή έχει μπαζάαρ ανταλλαγής βιβλίων στην Πλατεία Συντάγματος: 6 Νοεμβρίου 2011, 12.00-18.00. Να πας!

Qqchose a declarer?

