ευτυχίες

Πριν από μερικές μέρες έμαθα ότι κάποιοι φίλοι μου παίρνουν διαζύγιο. Φιλικά και πολύ πολιτισμένα. Αν μη τι άλλο, επειδή έχουν παιδιά τα οποία λατρεύουν. Λογικό: ακόμα κι εγώ τα αγαπώ τα παιδιά τους, τόσο καλά που είναι.

Ξέρω όλη τη ρητορική περί γάμου, τη μισή την έχω γράψει εγώ. Αλλά στεναχωρήθηκα.

Παίρνουμε πράγματα ως « δεδομένα », ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι. Για μένα, αυτοί οι δύο ήταν περίπου ένα από τα « δεδομένα » μου. Ήταν μία από τις σταθερές μου αξίες. Μάλλον αυτό ήταν που με ενόχλησε περισσότερο: η απώλεια της σιγουριάς.

Στο μεταξύ, έχω μία ακατανίκητη ορμή να τους πιάσω και να τους ρίξω ένα ξεγυρισμένο κήρυγμα, να τους εξηγήσω ότι κάνουν λάθος. Αλλά, δεν έχω το δικαίωμα. Είμαι η τελευταία που δικαιούται να μιλάει για το συγκεκριμένο θέμα … των « σφαλμάτων » στην προσωπική ζωή.

Τελικά, όλα όσα κάνουμε, εδράζονται στην αντίληψη που έχουμε για το τί θα μπορούσε να μας κάνει ευτυχισμένους. Ίσχύει, έστω με ένα σχετικό « ξεχείλωμα » των εννοιών [καθήκον, άγχος, ανασφάλεια, φόβος, αγάπη, επαγγελματική ολοκλήρωση].

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

