επιστροφή στο άγχος

Δεν έχω προβληματιστεί ποτέ τί να γράψω. Συνήθως με το που ανοίγω το « πρόχειρο » αρχίζουν να έρχονται διάφορες σκέψεις στο μυαλό μου.

Πολλές φορές [και το λέω αυτό ξαναδιαβάζοντας το χθεσινό μου « πόνημα »] αναγκάζομαι να συνδυάσω δύο και τρία θέματα, επειδή με τριβελίζουν καθώς γράφω, με αποτέλεσμα να βγαίνει ένα ακαθόριστο μείγμα « από αλλού ξεκίνησα και αλλού κατέληξα, αλλά κάπως δέσανε όλα αυτά μεταξύ τους ».

Σήμερα είναι μία από εκείνες τις μέρες που έχω πίεση χρόνου. Ή μάλλον, πίεση για να συγκεντρωθώ. Να καθαρίσω το μυαλό μου και να αφοσιωθώ σε ένα αντικείμενο. Όσο αδυνατώ να το κάνω, καταλήγω χάνοντας χρόνο … π.χ. ακούγοντας τις προγραμματικές δηλώσεις μίας μαριονέτας πρωθυπουργού και μεταφράζοντας όσα λέει σε πραγματικό χρόνο, στην αγγλική.

Γιατί αδυνατώ να συγκεντρωθώ;

Μάλλον επειδή έχω αναπτύξει μηχανισμούς άμυνας – για να μην χτυπήσω κανένα εγκεφαλικό – που αποκλείουν τα σοβαρά, τα ταυτίζουν με τα δυσάρεστα, και με προτρέπουν στα πιο « ευχάριστα » ή απλά. Προτιμώ να « ξεχνιέμαι » παρά να αντιμετωπίσω όσα έχω μπροστά μου.

Το κακό είναι πως αυτή η συμπεριφορά δεν είναι για « χόρταση ». Πρέπει κάποτε να λήξει αυτό και να επιστρέψω στον παλιό, αγχώδη εαυτό μου. Εκείνον που σημειώνει ημερομηνίες από διορίες και δουλειές που πρέπει να γίνουν στο ημερολόγιο [και στο ηλεκτρονικό και στο άλλο].

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

