η μάστιγα των ελληνίδων Μπράντσω

Διάβασα ένα εντελώς γελοίο κείμενο για τους άνδρες στο διαδίκτυο. Προφανώς και δεν είναι το πρώτο του είδους, αλλά γιορτές είναι και έχω αρκετό χρόνο για να το σχολιάσω.

« Στο διαδίκτυο, μια γυναίκα μπορεί να συναντήσει τρία είδη εραστών. Τον μαλάκα, τον πιο μαλάκα και τον πολύ μαλάκα. » αποφαίνεται η συγγραφεύς [ακόμα μία κλώσσα σε αναζήτηση Μίστερ Μπιγκ] η οποία στη συνέχεια προχωρά στην περιγραφή των εν λόγω κατηγοριών.

Η επίδοξη Κάρι Μπράντσω του διαδικτύου [η κινηματογραφική γράφει σε εφημερίδα] περιγράφει καρικατούρες, με ένα στυλάκι γραφής α λα « Πιτσιρίκος ». Κακέκτυπο. Ίσως η μεγαλύτερη ζημιά που έχει κάνει στα blogs αυτός ο τύπος είναι η εντύπωση πως το εύπεπτο, εξυπνακίστικο στυλάκι « πουλάει ». Γι’ αυτό και βρίσκει μιμητές.

Κάποιος πρέπει να της εξηγήσει ότι οι απομιμήσεις, ποτέ δεν είναι τόσο καλές όσο το πρωτότυπο. Όχι πως με τρελαίνει το στυλάκι του Πιτσιρίκου, δηλαδή. Όταν έχεις συνηθίσει να διαβάζεις Τετράδη Παπαδόπουλο, δύσκολα μπορείς να αρκεστείς σε κάτι λιγότερο.

« Αυτός ο μαλάκας δεν πηδάει ποτέ » αποφαίνεται η πάνσοφη, για την πρώτη « κατηγορία » της κατάταξής της.

Στη δεύτερη κατηγορία ο τύπος πηδάει, αλλά « ο συγκεκριμένος δεν πρόκειται να ξαναγαμήσει ποτέ από το διαδίκτυο ».

Στην τρίτη κατηγορία ανδρών, ο τύπος που περιγράφει πηδάει μεν, αλλά « μέχρι να βγει η βρώμα ότι το μόνο που θέλει είναι να γαμήσει και όχι μια σχέση » … καθώς όπως αποφαίνεται η φωστήρας « ο τύπος καίγεται σαν παρατημένος τραχανάς στη φωτιά και για να ξαναπηδήξει από το διαδίκτυο πρέπει να περάσουν χρόνια, μέχρι να ξεχαστεί ».

Το « κερασάκι » πλέον των παραπάνω κατηγοριών, είναι ο άνδρας που εκφράζει ευθέως την επιθυμία του για σεξ, ο οποίος « αν δεν έχει νοητική υστέρηση, σου γράφει από φυλακή ». Σας ορκίζομαι, έτσι γράφει.

Λες και οι άνδρες που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι άλλη κατηγορία, δεν είναι ο μέσος Έλληνας [και κατ’ αντιστοιχία, ο μέσος Γερμανός, ο μέσος Βρετανός κ.ο.κ.]. Στους « φυσιολογικούς » δεν πουλάνε συνδέσεις και υπολογιστές, τα έχουν ρεζερβέ για τους στερημένους. Οι φυσιολογικοί είναι όλοι offline, νομίζει.

Αντιθέτως βεβαίως με τους άνδρες, οι γυναίκες στο διαδίκτυο ψάχνουν μόνο να βρουν το έτερον ήμισυ, ή μία πνευματική σύνδεση ανωτέρου επιπέδου. Υποψήφιες της Ακαδημίας Αθηνών είναι και μπαίνουν για να λύσουν τα φιλοσοφικά ερωτήματα που τις ταλανίζουν. Και επ ευκαιρία, μιας και μπήκαν, ρίχνουν μία ματιά σε συνταγές, ζώδια και μυστικά καλού μασάζ ή φενγκ σούι.

Τώρα, αν έχετε απορία γιατί οι περισσότερες βγάζουν το μπούτι έξω και φωτογραφίζονται … ή γιατί το προφίλ τους στο φατσοτέφτερο είναι με μαγιώ … ε, τυχαίο θα είναι. Το βυζί έξω αναδεικνύει τον πλούσιο εσωτερικό κόσμο τους, ενώ τα γυαλιστερά κραγιόν είναι ένδειξη του λαμπρού τους πνεύματος.

Αφού πρώτα αναρωτήθηκα τί χάπια έχει πάρει η συγγραφέας, μετά θυμήθηκα το κλασικό στυλάκι της αγάμητης κλώσσας που εκθρέφεται στην ελληνική άγια οικογένεια. Ω ναι, κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Ξέρετε: αυτή που δεν « γαμιέται » … διότι « κάνει έρωτα » με τον άντρα της ζωής της. Η ίδια που απορρίπτει στάσεις και πρακτικές στο σεξ ανάλογα με το τι θεωρεί καθωσπρέπει και τι όχι.

Θα τη συναντήσετε στα μαγαζιά να εξηγεί στις φίλες της τί το απαράδεκτο ζήτησε ο τελευταίος της πρώην γκόμενος να κάνει στο κρεβάτι και γιατί τον παράτησε. Σαν σκηνή από το Σεξ εντ δε Σίτι. Γι’ αυτό παραγγέλνει και τα κοκτέηλς που έμαθε από εκεί ότι υπάρχουν. « Αυτά τα κάνουν οι αλλοδαπές, που μας κλέβουν τους άντρες » είχε δίκιο η μάνα της κλπ. Ακόμα κι αν δεν το πει δημοσίως, το πιστεύει.

Ψάχνει κάποιον να εκτιμήσει τις αρετές της και το αυγολέμονο που φτιάχνει. Να την πηγαίνει και σε καμιά μπουζουκερί, καμιά Μύκονο το καλοκαίρι, καμιά Αράχωβα το χειμώνα, να φοράει φιρμάτο μπλουζάκι και να μην γλυκοκοιτάζει τις φίλες της.

Λυπάμαι που θα στο πω κοπελιά, αλλά δεν ξέρεις πού πάνε τα τέσσερα. Κι επειδή έχω πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από σένα στο ελληνικό δίκτυο, σε ενημερώνω ότι οι γυναίκες είναι εκείνες που ψάχνουν με μεγαλύτερη μανία κάποιον να τους δώσει προσοχή, ή απλά να τις γαμήσει. Να κάνουν απλό σεξ, χωρίς παρελκόμενα, βρε παιδάκι μου. Τόσο μεγάλη υπόθεση είναι;

Η μέση ελληνίδα νοικοκυρά, η οποία έχει βαρεθεί τη ζωή της, τον άντρα της που δεν της δίνει πια σημασία και τα παιδιά της, εδώ και 15 χρόνια ψάχνει κάποιον να κάνει κάτι μαζί της ανώνυμα και χωρίς να ξεσπάσει σκάνδαλο.

[Διότι, δεν υπάρχουν κωλάδικα με Ουκρανούς, για να ακολουθήσει την πρακτική του άντρας της και οι συνάδελφοί της – ή όσοι εξ αυτών διαθέτουν λίγο μυαλό – αποφεύγουν να μπλέξουν μαζί της.]

Η μέση ελληνίδα άβγαλτη και ντροπαλή « μόλις-πέρασε » φοιτήτρια [ή μαθήτρια] μπαίνει στο δίκτυο και βγάζει τα απωθημένα της. Ψωνίζεται με όποιον βρει, επειδή είναι καταπιεσμένη από το σπίτι και έχει βαρεθεί να μην της δίνουν σημασία.

Η μέση ελληνίδα που έχει φτάσει τα 27-29, έχει χωρίσει από 1-2 μακροχρόνιες σχέσεις και βλέπει τα 30 να την πλησιάζουν πολύ απειλητικά, ψάχνει απεγνωσμένα « τον κατάλληλο ». Και για να τον βρει, βγάζει « σέξι » φωτογραφίες ντυμένη και μακιγιαρισμένη σαν καρνάβαλος, δείχνοντας πόσο « καλά » περνάει με την παρέα της στα διάφορα μπαράκια όπου συχνάζει και στις παραλίες.

[Απαραίτητες οι παραλίες, για να δικαιολογήσει τις φωτογραφίες με το μαγιώ σε συγγενείς και συναδέλφους που έχει φίλους στο fb.]

Μην έχουμε ψευδαισθήσεις. Δεν είναι οι άντρες οι απελπισμένοι « κυνηγοί θηραμάτων » στο ελληνικό διαδίκτυο. Οι γυναίκες είναι.

Όσο για το περιστασιακό σεξ και την αντιμετώπισή του ως κάτι « κακό » … μόνο μία κακογαμημένη κλώσσα θα μπορούσε να το βλέπει έτσι. Συγνώμη κοπελιά, αλλά αν δε μάθεις να ευχαριστιέσαι τις καλές στιγμές που μοιράζεσαι με κάποιον, όσες δεσμεύσεις και δαχτυλίδια κι αν σου δώσουν, πάντα θα το βλέπεις ως αγγαρεία.

Πολλώ δε μάλλον, εάν δεν καταφέρεις να εκτιμήσεις την ειλικρίνεια εκείνου που θα σου πει απευθείας ότι ενδιαφέρεται μόνο για σεξ, τότε τα σηκώνει ο οργανισμός σου τα παραμύθια που θα σου αραδιάσει ο κάθε παπάρας. Εγώ πάλι είμαι από εκείνες τις γυναίκες που αντέχουν και προτιμούν να ακούνε την αλήθεια.

[Άλλωστε, εντελώς μεταξύ μας, το « σ’ αγαπώ » δεν ξέρεις ποτέ εάν είναι ειλικρινές, ενώ το « με καβλώνεις » είναι πάντα.]

Μπορείς εξίσου ευθέως να απορρίψεις την πρόταση, εφόσον θεωρήσεις ότι δεν σου κάνει. Οι χαρακτηρισμοί [« ψυχασθενής » ή « φυλακόβιος »] λένε πολλά για το πώς βλέπεις τον κόσμο, πώς ερμηνεύεις την ειλικρίνεια, την ευθύτητα κ.ο.κ.

Έχοντας διαβάσει το εμετικό αυτό άρθρο, έριξα μία ματιά σε τί άλλο είχε γράψει. Διαπίστωσα ένα κοινό pattern από προκλητικούς [« πιασάρικους »] τίτλους. Αυτές τις φτηνές προκλήσεις που κατά κόρον χρησιμοποιούσαν τα lifestyle περιοδικά του Κωστόπουλου [και πολύ αργότερα ένα εμετικό περιοδικό του ΔΟΛ και του κομιστή] με λογοπαίγνια για το πέος, σαν παραγωγές ελληνικού πορνό.

Στα 15 μου ψάρωνα κι εγώ σε κάτι τέτοια, το παραδέχομαι. Μετά έκανα σεξ και έπαψα να τα βρίσκω « γουάου ».

Εάν το πόρταλ απευθύνεται σε στερημένα σπυριάρικα, ή σε 15χρονες παρθενοπιπίτσες [είναι άλλωστε μια κατηγορία καταναλωτών με υπολογίσιμη τσέπη και πρόσβαση στο διαδίκτυο, κάποιο portal πρέπει να τους προσεταιριστεί όλους αυτούς] το συγκεκριμένο άρθρο μπορεί να θεωρηθεί μεγάλη « πετυχησιά ».

Εάν όμως απευθύνεται σε υγιείς και σκεπτόμενους ενήλικες, μπορεί να χρησιμεύσει μόνο ως καθαρτικό χωρίς χημικά κατάλοιπα και κακή γεύση.

Υ.Γ. Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει καλή και κακή δημοσιότητα, θα σας δώσω το σύνδεσμο για το άρθρο. Το βρίσκετε εδώ: http://eyedoll.gr/

Publicités

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

2 responses to “η μάστιγα των ελληνίδων Μπράντσω

  • espοir - надежда - Hoffnung - speranza

    Σχετικά με τα παραπάνω, μου στάλθηκε αυτό το σχόλιο:
    λυπάμαι,το βρίσκω κάκιστο, η ανάλυση γίνεται ακριβώς με τους ίδιους όρους (προκατάληψη και καρικατούρα) με το κείμενο της « Μπράντσω »

    Συμφωνώ ότι και το δικό μου κείμενο είναι γραμμένο σε αντίστοιχο ύφος. Δεν βλέπω κανένα λόγο να γράψω μία « λόγια » πραγματεία για κάτι τόσο ασήμαντο [έως γελοίο] και γραμμένο στο γόνατο. Ούτε θέλω, ούτε μπορώ [ούτε αξίζει] να πάρω στα σοβαρά την αρχική ανάρτηση. Εάν ενδιαφέρεται κάποιος επαγγελματίας του είδους, ας το πράξει. :)

  • Γιώργος

    Πουθενά δε φαίνεται καλύτερα ο ολοκληρωτισμός που κουβαλάει ο αστικός κόσμος στο dna του απο το τι θεωρείται φυσιολογικό και τι όχι για τα δύο φύλα. Μια βόλτα στο google (όπως το εν λόγω άρθρο) δίνει θαυμάσια παραδείγματα του υποσυνείδητου της μαζικής κουλτούρας των δυτικών κοινωνίων. Τα κλισέ καθε εποχής « σπάνε » μόνο και μόνο για να αντικατασταθούν απο ακόμα πιο τυρρανικά. « 7 πράγματα που δε πρέπει να πεις σε μια γυναίκα », « τρια πράγματα που θέλουν οι άντρες ». Ο πολιτισμένος αστικός κόσμος κοιμάται με το νανούρισμα της διαφορετικότητας και της προόδου και τελικά ονειρεύται σάρκινα ρομπότ ταχτοποιημένα και κατηγοριοποιημένα. Όποιος δε θέλει να είναι « φυσιολογικός » απλά ας κάνει στην άκρη για το πραγματικό αρσενικό ή για τη δυναμική γυναίκα.

Qqchose a declarer?

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s