όπου κι αν είσαι

Μες στο παράξενο μυαλό μου,
ό,τι κι αν νόμιζα δικό μου
έρχονται μέρες που, μακριά,
μακριά μοιάζει χαμένο.
Kαι νοιώθω μόνος,
πως δεν ανήκω πουθενά,
πως δεν αγάπησα κανέναν
νοιώθω δεν είχα ούτε κι εσένα …

Μες στο παράξενο μυαλό μου,
όπου κι αν είσαι, είσαι δικιά μου.
Στις ξεχασμένες γειτονιές
σ’ ακούω: φωνάζεις τ’ όνομά μου
Μες στο παράξενο μυαλό μου,
όπου κι αν είσαι, είσαι δικιά μου.

Μες στο παράξενο μυαλό μου,
όπου κι αν είσαι, είσαι δικιά μου.
Στις ξεχασμένες γειτονιές
σ’ ακούω: φωνάζεις τ’ όνομά μου
Μες στο παράξενο μυαλό μου,
όπου κι αν είσαι, είσαι δικιά μου.

[Στάθης Δρογώσης]

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

