καθρέφτες

You look fine – « Φαίνεσαι μια χαρά »

Κατά τα φαινόμενα είναι σε κάποιο – με τίποτα δεν το λες « κυριλέ » – μπαρ ή καφέ. Εκεί όπου οι γυναίκες θα καταφύγουν για να « διορθώσουν » το μακιγιάζ τους, για να δουν εάν ξέφυγε κάποια τούφα από το μαλλί τους, εάν τους έμεινε μαρούλι στο δόντι, εάν φαίνεται η τιράντα του σουτιέν, εάν κατρακύλησε το φόρεμα / το μπλουζάκι σε σημεία που δεν έπρεπε ή απλά για να κάνουν ένα διάλειμμα από το ραντεβού και να ανασυντάξουν τις σκέψεις τους.

Πώς θα αντιδρούσα εάν το έβλεπα μπροστά μου;

Θα χαμογελούσα και θα ευχαριστούσα τον/την άγνωστο/η που το ισχυρίζεται.

Μετά θα έβγαζα το καθρεφτάκι από την τσάντα μου και θα το επιβεβαίωνα. Επειδή οι ανασφάλειες και η αβεβαιότητα υπερισχύουν. Επειδή δεν εμπιστεύομαι κανέναν άλλο να μου το πει, θέλω να το δω ιδίοις όμμασι. Επειδή είμαι γυναίκα.

[Αυτό το τελευταίο, το επικαλούμαι υπερβολικά συχνά και φοβάμαι ότι τις μισές τουλάχιστον φορές, είναι εξαιτίας αβάσιμων στερεοτύπων που δεν κατάφερα να εκριζώσω από μέσα μου.]

***

« Σκέφτομαι να πάω κι εγώ για έναν καφέ… »

« Ωραία! Πού γνωριστήκατε; »

[Σε παρακαλώ, μη μου πεις « στη δουλειά » … μην κάνεις τέτοια βλακεία! Τί « γιατί; »! Επειδή είναι το μεγαλύτερο σφάλμα που μπορείς να κάνεις. Αν πάει καλά, παγιδεύεσαι σε μία κατάσταση πριν το πάρεις είδηση κι αν δεν πάει καλά – και δεν είσαι αναίσθητο άτομο – είσαι σε δύσκολη θέση για τα επόμενα Χ χρόνια.]

Να ξέρεις ότι θα κοιταχτεί σε έναν τέτοιο καθρέφτη. Δεν θα σου πω εγώ πώς να το χειριστείς … εάν διαθέτεις τον απαιτούμενο εγκέφαλο, το έχεις ήδη καταλάβει.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

