γενικότερα

« Έχω έναν προβληματισμό και λέω να σε ρωτήσω μήπως μπορείς να μου τον λύσεις, χωρίς να αναφέρω κανένα όνομα … »

Έτσι το έθεσα.

Με άκουσε.

Απάντησε σε ερωτήσεις και γενικά, μου μετέφερε εμπειρία και γνώση.

Πράγμα το οποίο, από μόνο του αρκεί για να αισθάνομαι εγώ καλύτερα και μετράει ως πλήρης τέλεση φιλικού « καθήκοντος ».

[Το έβαλα σε εισαγωγικά, ξεκολλάτε!]

Μερικές μέρες αργότερα, έμαθα ότι έκανε και κάτι περισσότερο. Ανέλαβε να φροντίσει αυτό που με απασχολούσε. Χωρίς να μου το πει.

« Έμαθα ότι […] και σ’ ευχαριστώ. »

« Δεν το’κανα επειδή μου το είπες […] θα το έκανα έτσι κι αλλιώς. »

« Nαι […] αλλά επειδή η […] δεν το ξέρει για να σε ευχαριστήσει, ανέλαβα εγώ το ρόλο. »

Δεν βλάπτει να αναγνωρίζουμε πότε πότε τους ανθρώπους που φέρονται σωστά. Όχι σε μας, ατομικά, αλλά γενικότερα.

Υ.Γ. Η φωτογραφία είναι άσχετη, αλλά γέλασα πολύ όταν την είδα.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

