ψωνάρες γυναίκες

Διαπίστωση: οι γυναίκες είμαστε τόσο ψώνια που νομίζουμε ότι όλοι ασχολούνται μαζί μας.

Πριν μου την πείτε για το σεξιστικό σχόλιο [αλήθεια, μετράει ως τέτοιο, προερχόμενο από μία γυναίκα;] κάντε το παρακάτω πειραματάκι και θα καταλάβετε.

Υλικά:

* Γυναικοπαρέα αποτελούμενη από τουλάχιστον 4 γυναίκες. Κατά προτίμηση να διαθέτουν έτερο ήμισυ [σύζυγο, γκόμενο, συμβίο] ώστε να είναι αναγκασμένες να προσέχουν τί λένε.

* Ένας χαμογελαστός straight [στη χειρότερη bi-, αλλά να μην το δείχνει / λέει] αγόραρος. Κατά προτίμηση 20-30 ετών, χωρίς γνωστή γκόμενα/-ο, με τα μπράτσα σε κοινή θέα.

* Αλκοόλ. Οποιοδήποτε είδος.

Εκτέλεση:

Ο αγόραρος σκύβει και λέει σε μία από τις γυναίκες [με την οποία θεωρεί ότι έχει περισσότερο θάρρος] μία από τις παρακάτω εκφράσεις:

« Μου αρέσει πολύ η φίλη σου. »

« Η φίλη σου έχει ομορφύνει τελευταία. »

« Θα μου συστήσεις αυτή τη φίλη σου; »

« Πολύ της πάει αυτό που φοράει της φίλης σου. »

Τί εννοεί:

« Θα την πηδούσα, ευχαρίστως. »

Τί συμβαίνει με την γυναίκα που το ακούει:

Μισεί όλες τις υπόλοιπες & πληγώνεται.

Τί αντιλαμβάνονοται όλες οι υπόλοιπες της παρέας:

« Με ποθεί, κολασμένα! »

« Είμαι θεά, καλά το είχα υποψιαστεί. »

« Οι άλλες δεν πιάνουν μία μπροστά μου. »

« Αχ, κρίμα που είμαι εδώ με τον […] »

Τί λένε οι γυναίκες της παρέας μεταξύ τους:

« Αχ, καλά το κατάλαβα ότι με κοιτάζει περίεργα! »

« Μα αφού έχω γκόμενο / σύζυγο. »

« Κρίμα που είναι τόσο μικρός. »

« Ωραίο μαγαζί, να ξανάρθουμε. »

Συμπέρασμα:

Μεγάλος ψυχολόγος ο Μολιέρος.

[« La grand ambition des femmes, est d’inspirer de l’amour. »]

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

