ακόμα ζωντανός

Γλυκοχαράζει ο αυγερινός κι εγώ είμαι ακόμα ζωντανός
το πονεμένο μου κορμί βαρύς καημός το δέρνει
τις νύχτες τώρα ξεψυχώ κι ο χάρος δεν με παίρνει
γλυκοχαράζει ο αυγερινός κι εγώ είμαι ακόμα ζωντανός

Έρημος ξένος και φτωχός χαροπαλεύω μοναχός
κι μια ψυχή που μ’ έφερε σ’ αυτή τη μαύρη θέση
ποτέ δεν ήρθε να με δει και να με συμπονέσει
γλυκοχαράζει ο αυγερινός κι εγώ είμαι ακόμα ζωντανός

Σκάφτε το μνήμα μου βαθύ δεν θέλω δάκρυ να χυθεί
κι ο θάνατος που λαχταρώ αν δείτε πως θ’ αργήσει
να ‘ρθεί η γυναίκα π’ αγαπώ τα μάτια να μου κλείσει
γλυκοχαράζει ο αυγερινός κι εγώ είμαι ακόμα ζωντανός.

[Μαρίκα Νίνου – Νίκος Ρούτσος – Γιάννης Τατασόπουλος]

[Πρόδρομος Τσαουσάκης]

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Les commentaires sont désactivés.