ιστορικοί συμβιβασμοί

Μερικά θέματα είναι λίγο δύσκολο να τα προσεγγίσεις, χωρίς να προσβληθεί πολύς κόσμος.

Από την άλλη, στον προσωπικό τομέα είμαι οπαδός της θεωρίας της κολοκυθόπιττας [de gustibus non disputandum est]. Μάλιστα, έχω την απαίτηση να συμφωνούν με αυτό οι συνομιλητές μου.

Μου είναι δύσκολο να κάνω εκπτώσεις σε αυτά που θεωρώ σημαντικά, ακόμα κι όταν αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται περί « παραξενιάς » λόγω ηλικίας.

« Καλά είσαι; »

« Ναι. »

« Σίγουρα; »

« Ναι, μωρέ. Εσύ; »

« Καλά. »

« Σίγουρα; »

« Μ’αρέσει που είμαστε & οι δύο σίγουροι ότι αυτό το καλά μεταφράζεται αλλιώς. »

Απόσπασμα πρόσφατης τηλεφωνικής συνομιλίας.

Ακολούθησαν αμοιβαίες εξηγήσεις και στο τέλος ειπώθηκε ένα διστακτικό:

« Μωρέ, ξέρεις, είναι και κάτι άλλο … τώρα, πώς να το πω χωρίς να είναι προσβλητικό; … Να, ξέρεις, από μια ηλικία και μετά … »

« Ξέρω. Το είπα ήδη, πριν από σένα: έχω παραξενέψει. »

Για να λέω την πάσα αλήθεια, από μικρή ήμουν στριφνή. Τόσο που, είχα σκεφτεί σοβαρά να εφαρμόσω ένα φίμωτρο για τις πριν και μετά [το σεξ!] χρονικές περιόδους, για να γλιτώσω από την βλακώδη φλυαρία κάποιων. Κι αν αυτή ήταν παρόρμηση πολύ νεαρής ηλικίας, σήμερα έχω μελετήσει εκτενώς πού μπορώ να το προμηθευτώ & πόσο αποτελεσματικό είναι.

Οι άνδρες νομίζω πως το βιώνουν συχνότερα αυτό που περιγράφω. Έχω ακούσει περιγραφές από ωραία – αλλά ψιλο-ακατοίκητα – τεμάχια που, δικαιώνουν όλα τα κακεντρεχή ανέκδοτα για τις ξανθιές. Όπου γίνεται συνήθως ένας ιστορικός συμβιασμός ανοχής στη βλακεία με την ελπίδα του περιστασιακού σεξ.

Ημι-αξίωμα: Δεν έχει σημασία τί βλακείες θα εκστομίσεις, αρκεί να χαμογελάς, να έχεις ωραίο ντεκολτέ & να έχει αρκετές προμήθειες αλκοόλ το μαγαζί για να σε αντέχουν.

Θα μου πείτε – και όχι αδίκως – αφού το ξέρεις ότι είσαι παράξενη, γιατί δεν περιορίζεσαι σε εκείνους που δεν ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία; Γλιτώνεις χρόνο, κόπο & χρήμα. Άσε τα νεύρα!

Ε, τί να κάνουμε τώρα, μερικές φορές η ζωή τα φέρνει έτσι. Ή η γεωγραφία.

[Πολύ καριόλα αυτή η γεωγραφία.]

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

