γρανάζι

ο κόσμος μου θυμίζει
γρανάζι που γυρίζει
χωρίς να ξέρει γιατί
γρανάζι που γυρίζει
που ξεφυσάει και τρίζει
σαν μια τρελή μηχανή
κι όταν δεν με ορίζει
με κυνηγάει, με βρίζει
μα εγώ το σκάω σαν παιδί
ο κόσμος που βουίζει
παλεύονας να κρύψει
τη νεκρική του σιωπή
ο κόσμος μου θυμίζει
ναυάγιο που αρμενίζει
σε θάλασσα πλαστική
ναυάγιο που νομίζει
πελάγη πως διασχίζει
ενώ δεν είναι πια εκεί
κι όταν δεν με ορίζει
με κυνηγάει, με βρίζει
μα εγώ το σκάω σαν παιδί
ο κόσμος που βουίζει
παλεύοντας να κρύψει
τη νεκρική του σιωπή
ο κόσμος μου θυμίζει
γρανάζι που γυρίζει
χωρίς να ξέρει γιατί
γρανάζι που γυρίζει
που ξεφυσάει και βρίζει
σαν μια τρελή μηχανή

[Γιάννης Αγγελάκας – Νίκος Βελιώτης]

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

