μια γελοία ιστορία

H ιστορία που ακολουθεί είναι 200% αληθινή. Όταν λέω ότι θα αγιοποιηθώ καμιά μέρα, δεν με πιστεύετε. Ε, σήμερα θα πεισθείτε.

Είναι μερικές συμπτώσεις που, σε κάνουν να αναρωτιέσαι εάν κάποιος σου κάνει πλάκα. Ή σπάει πλάκα μαζί σου. Ή διασκεδάζει με όσα παθαίνεις.

Διότι, εντάξει, ας παραδεχθούμε ότι δεν είναι όλα τα « παθήματα » σοβαρά. Μερικά είναι τέτοια που αξίζει να γελάμε. Εφόσον καταφέρουμε πρώτα να αποστασιοποιηθούμε και να τα δούμε αντικειμενικά.

[Δεν καταλαβαίνω εκείνους τους μόνιμα τσαντισμένους ανθρώπους που γκρινιάζουν για τα πάντα. Εγώ, ευτυχώς, καταφέρνω να δω και την αστεία πλευρά των « παθημάτων » μου και ορισμένες φορές να τη μεταφέρω στο Οξύ.]

Τις προάλλες, κανόνιζα ένα ραντεβού με ένα ωραίο παληκάρι. Έξυπνο, διαβαστερό, αψηλό, λυγερόκορμο, με χιούμορ, με γούστο, ταξιδεμένο, με γοητευτική προσωπικότητα, μια χαρά θα περνούσαμε. Λίγο νεότερο από μένα, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες τις οποίες έχουμε ξανασυζητήσει. Μη λέμε τα ίδια πάλι.

[Επίσης, θα συμπλήρωνα ένα επιπλέον αυτοκολλητάκι στο άλμπουμ με τις εθνικότητες. Ναι, της Πανίνι. Έχω κι εγώ τα χόμπι μου, τί να κάνουμε;!]

Ακόμα δηλαδή κι αν δεν γινόταν τίποτα, εχμ … « άλλο », θα ήταν σίγουρα μία πετυχημένη έξοδος, εξαιτίας της καλής παρέας.

Η αλήθεια είναι πως αμφότεροι είχαμε τη θέληση για να γίνει και τίποτα « άλλο ». Δεν το είχαμε διατυπώσει έτσι ακριβώς, αλλά τα διπλωματικά υπονοούμενα ήταν σαφέστατα για τις προθέσεις μας.

[Παρένθεση: Η αλήθεια είναι πως από την « πολιτισμένη διαχείριση » των « πρωτόγονων προθέσεων », μπορείς να κρίνεις πολλά για το ύφος και την ποιότητα του άλλου.]

Κανονίσαμε πού και πότε θα συναντηθούμε, έριξα ένα γρήγορο βλέφαρο στην περιοχή [google maps, φυσικά!] για να σκεφτώ πού έχει καλό φαγητό και μπαράκια και μετά άρχισα να σκέφτομαι άλλα. Π.χ. ότι τα νύχια μου θέλουν ένα φρεσκάρισμα [« OK, έχω χρόνο, θα ασχοληθώ αύριο »], ότι καλό θα ήταν να βάλω πιο άνετο παπούτσι για να περπατήσουμε κιόλας κλπ.

Κάπου 24 ώρες πριν την άφιξη του αεροπλάνου που θα έφερνε το ραντεβού μου, είχα εκείνες τις δύο σταγόνες που προμηνύουν ότι « αδίκως χάρηκες! » … Συγγνώμη για το γκροτέσκ της περιγραφής, αλλά ξέρετε τί εννοώ.

Το θέμα δεν ήταν αυτό. Άντε, ΟΚ … εγώ το έπαιρνα απόφαση. Ο άλλος ο άνθρωπος όμως, που του είχα ανοίξει την όρεξη, τί μου έφταιγε; Που, κάποια στιγμή, θα με πλησίαζε πιο « κοντά » κι εγώ θα το έπαιζα « δύσκολη » ξαφνικά, άνευ λόγου και αιτίας. Που, θα του έβαζα πάγο και θα απορούσε πόσο κρύες είναι οι Ελληνίδες.

Να ακυρώσω εντελώς το ραντεβού, χωρίς να του εξηγήσω το λόγο;

Να του εξηγήσω; Και πώς να του το πω ακριβώς;

Ήταν το πιο γελοίο πράγμα που έχω κληθεί να εξηγήσω σε άνθρωπο που δεν γνωρίζω. Διότι εντάξει, οι φίλοι μου, ξέρουν το ύφος μου και αν κάνω πλάκα ή όχι. Τελικά, αποφάσισα ότι δεν μου φταίει τίποτα το παληκάρι.

« Ξέρεις, καλό μου, έχουμε πολύ κακό τάιμινγκ. Δυστυχώς, είναι εκείνες οι μέρες του μήνα που, δεν … Οπότε, προτείνω να βγεις με άλλη παρέα, αύριο. Είναι γελοίο, αλλά θα ήταν άδικο να μη στο πω. »

[Πριν αρχίσετε να χαχανίζετε & να μου υπενθυμίζετε δημώδη άσματα για το συγκεκριμένο θέμα, να σας επισημάνω ότι δεν έχουν όλοι οι λαοί τα ίδια βίτσια με εκείνους που βίωσαν στο πετσί τους την οθωμανική αυτοκρατορία.]

Κι επειδή δεν ήταν εντελώς μαλάκας ο άνθρωπος, είπε κάτι σαν « Καλά, δεν έγινε τίποτα, πάμε να πιούμε ένα ποτάκι, άμα θες … »

Δεν ήθελα να τον φέρω σε δύσκολη θέση [αυτό θα πει κατανόηση, όχι παίζουμε!]. Είπαμε να βρεθούμε κάποια άλλη φορά, ίσως.

Δυστυχώς, νομίζω πως « το χάσαμε το κορμί, πατριώτη » εξαιτίας κακού timing. Εδώ, πέφτει το κατάλληλο μπινελίκι. Διατηρούμε το χιούμορ μας όμως.

Να δεις που τελικά, αυτή η χώρα, θα μείνει χωρίς αυτοκολλητάκι. Και που εγώ, θα γίνω η πρώτη άθεη με φωτοστέφανο.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

2 responses to “μια γελοία ιστορία

Qqchose a declarer?

