για τον αναρχομηδενισμό via Indymedia

Διάβασα κάτι ενδιαφέρον στο Indymedia και σκέφτηκα να το μεταφέρω κι εδώ. Είναι ψιλοανορθόγραφο και ξέρω τουλάχιστον έναν φίλο που θα μου την πει αγρίως [από « βα- » αρχίζει], αλλά επιμένω ότι αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε. Ακόμα κι αν είναι για να διαφωνήσετε μαζί του.

Υποθέτω ότι εκπορεύεται / σχετίζεται λίγο με τη γνωστή κόντρα που έχει ξεσπάσει το τελευταίο διάστημα στον ελληνικό α/α « χώρο » [δεν με εκφράζει αυτή η περιγραφή, αλλά χρησιμοποιώ την πεπατημένη ορολογία για να συνενοούμαστε].

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων: δεν ασπάζομαι όλα όσα αναφέρει το παρακάτω κείμενο, αλλά σίγουρα πολλά από αυτά με προβληματίζουν. Συμφωνώ – δυστυχώς – ως προς το ότι ο φασισμός είναι εγγενές χαρακτηριστικό της κοινωνίας. Φοβάμαι πως αυτό με οδηγεί σε μία μοιρολατρική σχεδόν αποδοχή του, ως κάτι αναπότρεπτο και « φυσιολογικό » από τη στιγμή που ζω ενταγμένη σε μία τέτοια κοινωνία.

Μερικές φορές κερδίζει τη μάχη ο εσχατολογικός εαυτός μου και τότε βλέπω μόνο μαυρίλα γύρω μου. Και γιατί τελικά να αξίζει να διασωθεί ένα είδος που, αφήνει τη δυστυχία να καλπάζει και τους χρυσωρύχους στη Ν.Αφρική να σκοτώνονται κατά δεκάδες, αρκεί να μπορεί να παράξει αυτό, με σκόνη χρυσού;

***

Το κείμενο αυτό αποτελεί καταρχάς απάντηση στο σχόλιο του Κάιν για το μηδενισμό και μια προσπάθεια αναχαίτισης της επίθεσης που δέχονται το τελευταίο διάστημα οι μηδενιστές πάντα και μόνο από προσωπική σκοπιά.

Το τελευταίο διάστημα, και νομίζω πως αυτό γίνεται ευρύτερα αντιληπτό, έχει ξεκινήσει μια γενικευμένη επίθεση ενάντια στο Μηδενισμό. Ίσως βρίσεκετε ως κοινωνικοί ένα τρόπο για να μεταθέσετε τις ευθύνες για τη μηδαμινή σας κοινωνική απεύθυνση και την αδυναμία σας να εκμεταλλευτείτε και να επνδύσετε στην απογοήτευση. Αν νομίζεις, όμως, Κάιν, εσύ και κάθε κοινωνικός, ότι καταφέρνεις κάτι άλλο πέρα από το να συσπειρώσεις τους κοινωνικούς με ένα κειμενάκι γεμάτο συναισθηματισμό και ανοησίες, κάνεις λάθος.

Είναι κατανοητό πως θεωρείς τους μηδενιστές περισσότερο επικίνδυνους για την Αναρχία από την ίδια την Εξουσία και τα αφεντικά. Αντιλαμβάνεσαι την Αναρχία ως μια δεδομένη αλήθεια, ιδεολογικοποιημένη σκέψη με ξεκάθαρα χαρακτηριστικά, πράγμα που φαίνεται και από τη χρήση της αλλοτριωτικής, για εμένα, λέξης αναρχισμός. Ως εκ τούτου είναι επόμενο να κατηγορείς τους μηδενιστές ότι αδυνατούν να κατανοήσουν και να εκφράσουν την αλήθεια του « αναρχισμού » σας.

Συνεχίζεις αναφερόμενος σε « φασιστικοποίηση της πολιτικής δράσης ». Καταρχάς, με ποια κριτήρια θεωρείς τη μηδενιστική επίθεση στο Κράτος, την Εξουσία και την Κοινωνία πολιτική δράση ; Η πολιτική απαιτεί κοινωνία με συνοχή και συγκεκριμένη δομή, πώς είναι δυνατόν η επίθεση σε αυτή, λοιπόν, να συγκροτεί πολιτική δράση ; Όσο για το χαρακτηρισμό « φασιστικοποίηση », φαίνεται πως έχεις επινοήσει κάποιο πλαφόν βίας, όποιος ξεπεράσει το οποίο αυτομάτως χαρακτηρίζεται « φασίστας ». Ο φασισμός έχει ξεκάθαρα χαρακτηριστικά, σταματήστε να χρησιμοποιείτε τη λέξη αυτή για να χρωματίσετε ο,τιδήποτε απειλεί τον όμορφα καμωμένο κόσμο σας.

Και έρχομαι ακριβώς στο σημείο όπου αρνείσαι πλήρως τη Ζωή και τη Δύναμη, όπου εξυψώνεις τη βιολογική ύπαρξη σε αξία. Και φυσικά, ποιος άλλος χαρακτηρισμός θα « έξιζε » στους περιφρονητές της αξίας ; « Φαιοκόκκινοι τυχοδιώκτες » φωνάζει η αγέλη των πιθήκων του βάλτου προς την κορυφή του βουνού. Για μένα, η ύπαρξη δεν είναι αυταξία, απλώς παρέχει στον άνθρωπο τη δυνατότητα των επιλογών. Οι επιλογές έχουν για μένα σημασία, και ο καθένας είναι υπέυθυνος για τις δικές του.

 Αδυνατώ να καταλάβω τη γενίκευση την οποία χρησιμοποιείς για να θέσεις τα χαρακτηριστικά των αναρχικών. « Ποτέ οι αναρχικοί δεν είχαν επιλεκτικές ευαισθησίες », γράφεις. Λοιπόν, Εγώ έχω επιλεκτικές ευαισθησίες, αρνούμαι να επιδείξω αλληλεγγύη ή συμπόνοια προς κάθε μετανάστη αδιακρίτως απλώς επειδή φέρει αυτόν τον προσδιορισμό. Αρνούμαι να δεχτώ να συναγελάζομαι με « νοικοκυραίους », θρήσκους και αδύναμους γλύφτες. Εάν εσύ θεωρείς τον εαυτό σου ανθρωπιστή, Εγώ δεν είμαι τέτοιος. Γιατί εσύ έθαψες το Θεό των παπάδων και επάνω από το φρεσκοχτισμένο του μνήμα έσκουξες « Ζήτω ο Άνθρωπος ».

 Εάν επιμένεις να πλάθεις Θεούς και να τους τοποθετείς στη θέση των παλιών που κατακρύμνισες, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα. Εγώ δε θα το κάνω. Φυσικά και κάθε αξία, είτε αστική, είτε αναρχική είναι στόχος μου. Δε θα έπρεπε να σου κάνει εντύπωση αν δεν είχες εξυψώσει σε θεϊκό θρόνο την Αναρχία (τον αναρχισμό σου για να είμαι σαφέστερος), εάν δεν είχες θεωρήσει την Αναρχία τελικό σκοπό και σηματοδότη νέας Ηθικής. Εσύ, όμως, γράφεις με ένα λόγο συμβιβασμένο στις επιταγές του σήμερα, έχεις το βλέμμα σε έναν αναρχικό παράδεισο που τους χωράει όλους, αδύναμους και δυνατούς, όμορφους και άσχημους.

Γράφεις ότι το « Εγώ » είναι η ταυτότητα κάθε ανώτερης τάξης και ομάδας. Εγώ από την άλλη βλέπω μια συνεχή προσπάθεια να εξαλειφθεί κάθε απομεινάρι εγωισμού, να ποδοπατηθεί το ένστικτο από την τυρρανία της συνείδησης και να ακρωτηριαστεί η βούληση από την ηθική. Κάθε κοινωνικό πρόταγμα, ασχέτως προέλευσης, εμπεριέχει βαθιά ριζωμένο το μαζισμό και την αλλοτρίωση του προσώπου χάριν του ατόμου, του κοινωνικού πυρήνα. Για ποια κυριαρχία του « Εγώ » μιλάς, λοιπόν ; Πόσες είναι οι αλυσίδες που φορτώθηκαν επάνω του από την κοινωνική πλέμπα ; Φυλή, Έθνος, Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια, Τάξη, με την τελευταία να φλυαρεί κιόλας πως είναι απελευθερωτική.

Την παρουσία των φασιστών δε θα τη διογκώσουν οι μηδενιστές. Ο φασισμός είναι εγγενές στοιχείο της κοινωνίας, σώμα από το σώμα της. Η κοινωνία αυνανίζεται και νομίζετε όλοι ότι την έχει ρίξει ο φασισμός στο κρεβάτι… Πώς είναι δυνατόν οι « νοικοκυραίοι » να απορρίψουν τη φυλή και το έθνος όταν ποτίζονται μαζισμό από κάθε κατεύθυνση ; Πώς θα εξαλειφθεί η αίσθηση του « ανήκειν » σε ένα μη-σώμα όπως το Έθνος, όταν ακόμα και οι αναρχικές σας φανφάρες στρέφονται γύρω από ένα ακόμα μη-σώμα, την κοινωνία ;

Επιδιώκεις, Κάιν, εσύ και οι υπόλοιποι κοινωνικοί να μεταρέψετε την Αναρχία σε κοινωνικό αλκοόλ, σε παρηγορητή και παραμορφωτικό καθρέπτη που θα αποκρύψει την ασχήμια της κοινωνίας και τη δυσωδία του κουφαριού της που αποσυντίθεται.

Πόσο κατώτερα συναισθήματα είναι ο οίκτος και η συμπόνοια ! Καταδικάστε την ουσία της Ζωής, καταδικάστε το Έγκλημα και τον Πόλεμο για να χαρείτε τη μιζέρια σας… Αλλά την Αναρχία αφήστε την ήσυχη. Καμμία σχέση δεν έχετε εσείς με την αυτοκυριότητα, με το απόλυτο Μηδέν και τη φωτιά της Εξέγερσης. Ονειρευτείτε επαναστάσεις και κοιμηθείτε ήσυχοι, νανουρισμένοι με τα παραμύθια της Δικαιοσύνης.

Αλλά Εγώ θα συνεχίσω να γελάω με τα όνειρά σας, θα συνεχίσω να χλευάζω τις αξίες και τα ιδανικά σας, την επαναστατική ή και « αναρχική » σας Ηθική. Θα φτύνω τις χριστιανικές σας δοξασίες για Έλεος, Βοήθεια, Αλληλεγγύη, Αγάπη και Σεβασμό. Επιμένετε να συντάσσεστε με την αδυναμία και την ασχήμια. Ας είναι. Μην απαιτείτε, όμως, να μένουν οι επιθέσεις σας στην Αναρχία (γιατί αυτό κάνετε ουσιαστικά) αναπάντητες.

Θα είμαι ειλικρινής. Δε συμμερίζομαι κανένα όνειρο κοινωνική επανάστασης, κανένα επαναστατικό όνειρο γενικά. Στόχος μου η υψηλότερη Κορυφή και η βαθύτερη Άβυσσος. Ο Μηδενισμός ως καθαρή και απόλυτη τάση δε χρειάζεται καμμία απολύτως υπεράσπιση απέναντι στους ιδεολογικούς -ισμούς σας.

Ο Μηδενισμός και η Αναρχία θα συντροφεύουν για πάντα τους μηδενιστές στο δρόμο της Φωτιάς και της Άρνησης.

Και το βλέμμα μου δεν είναι στραμμένο σε δανεικά όνειρα και μετεπαναστατικούς παραδείσους. Ονειρευτείτε εσείς σοσιαλιστικές και κομμουνιστικές ουτοπίες, Εγώ θα συνεχίσω να πορεύομαι προς το απόλυτο Τίποτα, όχι περιτρυγιρισμένος από σκουπίδια και « νοικοκυραίους », αλλά από την Οργή και τη Λύσσα της Καταστροφής.

Κρατήστε το αλφάδι σας, δεν το διεκδίκησα ποτέ. Πώς θα μπορούσε, άλλωστε, η Αναρχία να φυλακιστεί σε μια τόσο αξιολύπητη φράση ; « Η Αναρχία είναι Τάξη »… Κρατήστε τη Δημοκρατία σας και τις οργανώσεις σας, το Μηδέν δε συνδιαλλέγεται με την Αδυναμία. Και τα μαυροκόκκινα σημαιάκια σας μαζί με τη θηλειά του εργατισμού.

Τα λάβαρα των μηδενιστών ήταν και θα είναι Μαύρα. Πλαισιωμένα από το χορό του Θανάτου και τον Αντίχριστο που γεννιέται από τη Φωτιά και το Αίμα.

Όσον αφορά το περιστατικό στην Πάρο, δεν έχω κανένα λόγο να καταδικάσω μία ληστεία ή να την κρίνω από ηθική σκοπιά για προφανείς λόγους. Το ίδιο συμβαίνει και για το θάνατο του ταξιτζή, ο οποίος με αφήνει παγερά διάφορο, αν και φαίνεται απ’ τα δεδομένα που έχω φυσικό επακόλουθο της ενεργοποίησης του εσωτερικού του μπάτσου.

Θα επανέλθω…

Πηγή:  https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1417973

Publicités

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

5 responses to “για τον αναρχομηδενισμό via Indymedia

  • captain spacefreak

    Απίστευτα φασιστογενές κείμενο, προϊόν εγωκεντρικού « καμμένου » από το μίσος εγκεφάλου. Όποιος δεν θεωρεί ότι η βούληση πρέπει να συμπορεύεται από την ηθική (με τη φιλοσοφική έννοια του όρου) απαξιώνει τη θεμελιωδέστατη αξία της ανθρώπινης ύπαρξης και ονειρεύεται το απόλυτο τίποτα, δεν διαφέρει από τα Χρυσαύγουλα. Και εν κατακλείδι, απενοχοποιεί την ενέργεια του να τραβήξω πρώτος τη σκανδάλη « γιατί έτσι γουστάρω », « για τη χαρά της καταστροφήε και του χάους » και να ξαπλώσω τον ίδιο το συντάκτη της ανωτέρω μαλακίας στο χώμα. Χωρίς δε να νιώσω καμμία τύψη, ούτε συμπόνια. Όπως αυτός έμεινε παγερά αδιάφορος για το αν ένα ζευγάρι παιδικά μάτια είδαν το « ψόφιο βλάκα » της πάρου να επιστρέφει το βράδυ σπίτι του.

    Δεν γαμιόμαστε λέω εγώ, με το κάθε « πειραγμένο » μαλάκα.

    • espοir - надежда - Hoffnung - speranza

      Ναι, δεν βλέπω να δηλώνει με κανένα τρόπο ότι δεν βρίσκεται σε διαρκή « πόλεμο » [σύρραξη, εχθροπραξίες, πες το όπως θέλεις] ο οποίος δεν θα δικαιολογούσε το « ξάπλωμα » στο οποίο αναφέρεσαι. Έχει κηρύξει τον πόλεμο πρώτος.

      • captain spacefreak

        Γι΄αυτό και υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να πεθάνει πρώτος, αν ο απέναντι είναι πιο πονηρός ή πιο γρήγορος στο πάτημα της σκανδάλης. Και όλα αυτά για ένα « Τίποτα ».

        Βρε ζόρι που τραβάει η νέα γενια των μεταΔεκεμβριανών α/α. Αν και αυτή η Νετσαγιεφ-ική τάση είχε ξεκινήσει από τις αρχές του 90. Το αυγό του φιδιού από την ανάποδη…

        Και πάντα επίκεντρο το ΕΓΩ, ε;;; Αντέ να γαμηθούνε οι αστοκωλοπαιδαράδες που ποτέ δεν δούλεψαν στη παραγωγή να καταλάβουν τι εστί αγώνας για την επιβίωση και ανθρώπινο μεγαλείο να συγκρούεσαι με τη βρώμικη πλευρά του κτήνους.

      • espοir - надежда - Hoffnung - speranza

        Αν και έχω υπόψη μου ορισμένους τέτοιους, σκέψου και άλλες περιπτώσεις. Π.χ. ο Νικόλας ο Άσιμος, που ποτέ δεν εντάχθηκε, ποτέ δεν ήταν σε καμία « παραγωγή », συγκρουόταν καθημερινά με τη βρώμικη πλευρά του κτήνους. Βρισκόταν σε διαρκή μη-ένοπλο πόλεμο με το σύστημα. Ο δικός του τρόπος ήταν φθοροποιός και ο ίδιος καταδικασμένος εκ των προτέρων, βεβαίως.

  • captain spacefreak

    Τυχαίνει να ήμουν προσωπικός φίλος του Άσιμου και γείτονάς του όταν έμενε στο ημιυπόγειο της Αραχώβης (ο από πάνω για όσους παλιούς εξαρχειώτες θυμούνται). Τον στήριξα δε και στα τελευταία του χρόνια (μετά την εποχή της ΜΟΥΣΥΝΚΑ) όταν κανένας δεν τον καλούσε σε συναυλίες και εμφανίζονταν στον αυτοδιαχειριζόμενο χώρο μας για να βγάλει κανένα χαρτζηλίκι, αφού το μαγαζάκι στη Καλλιδρομίου δεν πήγαινε. Μάλιστα επί ματαίω τον παρακαλούσα να με επισκεφτεί στο εξωτερικό όταν έφυγα από Ελλάδα. Θα μπορούσε να επιβιώσει εκεί καλύτερα, υπήρχαν σοβαρότερες δομές αντικουλτούρας από τα παραμάγαζα της Πλατείας. Το Νικόλα ΔΕΝ τον έφαγε η βρώμικη πλευρά του κτήνους, αυτή την είχε κερδίσει μέσα του και αισθάνονταν νικητής. Τον έφαγαν οι έντεχνοι που τον εκμεταλεύτηκαν και τα καλόπαιδα του « χώρου ». Ίσως η πλειοψηφία να μη συμμερίζεται τη συγκεκριμένη άποψη, αλλά εγώ είμαι πεπεισμένος. Και φυσικά δεν αναφέρω δημοσίως ονόματα για εύλογους λόγους (ούτε στον συμμαθητή μου τον Αλλαμανή τα είπα όταν έγραψε το βιβλίο). Ένας από τους λόγους που έφτυσα τους α/α. Πολύ υποκρισία στον συγκεκριμένο χώρο και κλειστοφοβία. Τρέμουν να κοιτάξουν τους εαυτούς τους στο καθρέφτη όσο τίποτα…

Qqchose a declarer?

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s