ες εμ ες

« Καλημέρα από […]! Έφτασα. »

« Ώστε δεν έχασες την πτήση. Πάλι καλά! Έχασες πρωινή καταιγίδα. »

« Έχει 17 βαθμούς. Σκεφτόμουνα […] »

« Ωραία. :) Είχα πάει για καφέ και […] »

[…]

« Τί θα κάνεις σήμερα; »

« Θα απολαύσω τον υπέροχο καιρό. Λέω να πάω στην παραλία. Τί κάνει η οικογένεια; »

« Δεν είναι η καλύτερη εποχή για την οικογένεια. Ούτε για την παραλία. »

[…]

« Θα αναλάβεις να ρίξεις μια ματιά στον εγκέφαλό μου; Μήπως καταφέρεις να επιδιορθώσεις τίποτα. »

« Δεν έχω ειδίκευση. »

« Μπορείς να με ρωτήσεις κάτι όμως; »

« Θα σε ρωτούσα γιατί […] »

« Μπορούμε να κάνουμε συνεδρίες. »

« Μόνο εάν επιτρέπεται το σεξ. Δεν τηρώ τον κώδικα δεοντολογίας των ψυχολόγων. »

« Σου φαίνομαι να με νοιάζει η δεοντολογία τους; Αρκεί να είναι εμπιστευτικά όσα πούμε. »

« Ξέρεις, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι θα καταλήξουμε να μιλάμε για μένα, αντί για σένα. »

« Αν είμαστε στο κρεβάτι, δεν πειράζει. »

« Τς τς τς, κανένα σέβας! »

« Με όλο το σεβασμό αλλά έχω ήδη […] »

« Τον προηγούμενο ψυχολόγο, ή τον επίδοξο; Έχει διαφορά! »

« Ο προηγούμενος ήταν το 1998, και καθόλου σέξι. »

[…]

« Δεν καταλαβαίνω γιατί σε ενοχλεί. Εκτός εάν ενοχλεί τους άλλους. »

« Δεν είναι εύκολο για τους ανθρώπους που είναι κοντά μου. »

« Ε, πες έτσι! Άρα οι άλλοι θέλουν να σε αλλάξουν, αντί να σε δεχθούν όπως είσαι. Εγώ μια χαρά σε βρίσκω. »

« Το ξέρω. »

« Σταμάτα να ανησυχείς, χαλάρωσε και απόλαυσε τη ζωή σου. Άσε που […] »

« Έχεις δίκιο. »

« Δεν αφήνω τους άντρες να έχουν τον τελευταίο λόγο, αλλά όταν το κάνω, είναι επειδή μόλις παραδέχθηκαν ότι έχω δίκιο. »

« Πού πήγε η σεμνότητα; »

« Τσακώνεται με την ξερόλα. Κάποιος μου είπε ότι γι’αυτό οι αρχαίοι Έλληνες ανακάλυψαν τη φιλοσοφία, για να μας αντέχουν. »

« Ας δούμε αν οι γνώσεις σου μπορούν να με βοηθήσουν. »

« Δεν χρειάζεσαι βοήθεια. Εσύ μια χαρά είσαι. Χρειάζεσαι ανθρώπους που δεν προσπαθούν να σε αλλάξουν. »

[…]

« Είναι χαζό να ρωτάς κάτι εάν δεν μπορείς να διαχειριστείς την απάντηση. »

« Άσε να μαντέψω … σε ρωτούσαν και μετά ίδρωναν με τις απαντήσεις. »

« Μερικές φορές, ναι. »

[…]

« Ναι, αλλά ενίοτε τα απλά καθημερινά πράγματα κάνουν μεγάλη διαφορά. »

« Έχεις τόσο δίκιο! »

« Σύμφωνα με προηγούμενο σχετικό μήνυμα, κατόπιν αυτής της ατάκας, το βουλώνω. »

« Ωχ, πρέπει να προσέχω τί λέω. »

[…]

« Ήθελα να σου πω ευχαριστώ για σήμερα. Δεν γνωριζόμαστε πολύ καιρό, αλλά μου φέρθηκες πολύ καλά. »

« Κόλπο είναι για να σε παρασύρω στη φωλιά μου. »

« Γαμώτο, έπρεπε να το ξέρω. Θα προσέχω. »

« Δε θα σε βοηθήσει πολύ να προσέχεις. Ίσως αν καταπολεμήσεις τα αντανακλαστικά σου. Αλλά θέλεις; »

« Μάλλον όχι. »

« Μπράβο, έξυπνη απόφαση. »

« Μερικές φορές σκέφτομαι. Όχι πολύ συχνά, μου προκαλεί πονοκέφαλο. »

« Ό,τι πείτε, Dr. […] »

[…]

« Και τελικά;;; »

« […] Δεν αντέχω τους χαζούς. Ξενέρωσα. »

« Σου είπα ότι έχω PhD? »

« Δεν το βρίσκω απαραίτητο. Αρκεί να μην είναι στόκος ο άλλος, να μιλάμε, να μπορεί να διατηρήσει το ενδιαφέρον μου. »

« Μπορώ να μην είμαι βαρετός; »

« Λες να απαντάω σε 100+ sms κάθε μέρα; »

« Εσύ απαντάς ή εγώ; »

« Μπα, διαγωνισμό κάνουμε; Και οι δύο απαντάμε. »

« Η δουλειά μου είναι ανταγωνιστική. »

« Ε, να ανταγωνίζεσαι στη δουλειά σου. Όχι μαζί μου. Λάθος πεδίο. »

[…]

« Αύριο το βράδυ θα γυρίσω. »

« Πιες ένα δυνατό ποτό και πέσε για ύπνο. »

« Ήπια ήδη. Και κάπνισα λίγο. Καληνύχτα και σ’ ευχαριστώ. »

« Καληνύχτα και άσε τις ευχαριστίες. »

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

One response to “ες εμ ες

Qqchose a declarer?

