πού είναι οι θεοί που συχωρνάνε;

Παγκόσμια ημέρα ενάντια στο AIDS σήμερα. Ας τη θεωρήσουμε μία υπενθύμιση απλά.

Μεταξύ άλλων, ας αποτελεί υπενθύμιση της αθλιότητας του Ανδρέα Λοβέρδου και όλου αυτού του συστήματος εξουσίας που προσπάθησε να κρατηθεί με νύχια και με δόντια στα έδρανα της Βουλής, πατώντας επί πτωμάτων εκδιδόμενων γυναικών [και γενικότερα, ανθρωπίνων δικαιωμάτων και κάθε μορφής αξιοπρέπειας].

Αλήθεια, θα μάθουμε ποτέ πόσοι εκ των βιαστών αυτών των γυναικών [οι καλοί οικογενειάρχες που γαμάνε χωρίς προφυλακτικό, αλλά δεν πειράζει την Πολιτεία, επειδή ψηφίζουν] βρέθηκαν θετικοί και πόσοι εξ αυτών μετέδωσαν τον ιό και σε άλλες γυναίκες;

Τι άρωμα, τι μέθη αυτή η λιακάδα
τα μάτια πριν τυφλώσει η σκοτεινιά
και πονεμένοι θρήνοι απ’τον καιάδα
δώσουν στο θάνατο άσχημη θωριά
πώς ξεψυχώ, και λιώνοντας μόνος μου
αγκομαχώ, βουτώ στο σκοτάδι
τι σιωπηλό, πεθαίνοντας μόνος
εγώ και το φως

Πού βρέθηκα! Πώς με θωρούν χιλιάδες μάτια
Πού βρίσκομαι! Ούτε ένα φως, κραυγές μονάχα
Πού είναι οι θεοί που συγχωρνάνε
τα πόδια μου, δεν με κρατάνε

Το άψυχο κορμί μου αγκαλιάζω
το χέρι σφίγγω με το χέρι μου
μα, σαν δε νιώθω τίποτα, ουρλιάζω
δεν είναι ζωντανό το ταίρι μου!

[Διάφανα Κρίνα]

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

