κι εγώ;

Με ρώτησε τί ζητάνε όλοι από μένα. Περίμενε να ακούσει κάτι χυδαίο, πικάντικο ή τετριμμένο. Το κατάλαβα από την έκπληξη όταν απάντησα αμέσως, χωρίς την παραμικρή παύση για σκέψη, ότι « Θέλουν να φάνε το χρόνο μου ».

Ζήτησε εξηγήσεις.

« Θέλουν όλοι να ασχοληθώ μαζί τους. Να μου πουν αυτό που έχουν στο μυαλό τους, να διαθέσω χρόνο για να το ακούσω, να απαντήσω κλπ. Θέλουν να σπαταλήσω λίγες ώρες από τη ζωή μου, μερικές φορές και περισσότερο από λίγες ώρες, ακούγοντας αυτό που έχουν να πουν, κάνοντας αυτό που θα ήθελαν να κάνω, απαντώντας όπως θα τους φαινόταν ευχάριστο ή λογικό κ.ο.κ. Θέλουν να μου φάνε τη ζωή. »

« Και μετά; »

« Και μετά θα επιστρέψουν στις ζωούλες τους, ευχαριστημένοι, επειδή κάποιος ασχολήθηκε. Μη σου πω ενθουσιασμένοι. Είναι καλύτερο από επίσκεψη στον ψυχολόγο. »

Άρχισε να τρομάζει.

game

« Κι εγώ; »

« Κι εσύ το ίδιο θέλεις. »

« Γιατί ασχολείσαι μαζί μου, τότε; »

« Επειδή εγώ διαλέγω πού θα διαθέσω το χρόνο μου και κανείς άλλος. Για την ώρα, επιλέγω να σου χαρίσω ένα μέρος από αυτόν, όταν αποφασίσω διαφορετικά, θα πάψω να το κάνω. »

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

