βομβίτσα νετρονίου

Είμαι ελαφρύς
Σαν βολτίτσα στο κενό
Σαν πολύχρωμο μπαλόνι
Είμαι ελαφρύς
Σαν talk show ανιαρό
Σαν χειμώνας που σαρώνει

elafrus

Είμαι ελαφρύς
Μια χαρούμενη κραυγή μες τη φούρια του σφαγίου
Είμαι ελαφρύς
Σουξεδάκι λαικό σε κελί ψυχιατρίου
Είμαι ελαφρύς
Πρωινή γυμναστική μες στο στόμα του θηρίου
Είμαι ελαφρύς
Σαν γιορτούλα παιδική σε προθάλαμο πορνείου
Είμαι ελαφρύς
Σουξεδάκι λαϊκό σε κελί ψυχιατρίου
Είμαι ελαφρύς
Σαν βροχούλα τοξική, σαν βομβίτσα νετρονίου
Είμαι ελαφρύς
σαν βομβίτσα νετρονίου
Κάποιος μέσα μου γελάει
μια ουρλιάζει, μια σωπαίνει
κάτι μέσα μου χαλάει
κάτι μέσα μου αρρωσταίνει
κάποιος μέσα μου ρωτάει
πως το αντέχω και σωπαίνει
κάτι μέσα μου χαλάει
κάτι μέσα μου πεθαίνει
κάποιος μέσα μου γελάει
κάτι μέσα μου πεθαίνει
κάτι μέσα μου χαλάει
κάποιος μέσα μου σωπαίνει
κάτι μέσα μου χαλάει
κάτι μέσα μου αρρωσταίνει
κάποιος μέσα μου ρωτάει
τι στο διάολο με βαραίνει?
τι με βαραίνει?
ποιος με βαραίνει?
Eίμαι ελαφρύς!

elafp
Eίμαι ελαφρύς σαν βολτίτσα στο κενό
σαν στο κενό
είμαι ελαφρύς
σαν βαλίτσα στο κενό
σουξεδάκι λαικό
τι με βαραίνει
τι με βαραίνει
είμαι ελαφρύς
Σαν βολτίτσα στο κενό
Σαν βολτίτσα στο κενό

[Τρύπες]

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

Qqchose a declarer?

