επαρχία

frail

Τελικά, εάν κουβαλάς την επαρχία μέσα σου, την κουβαλάς παντού. Ακριβώς επειδή είναι εκεί, ριζωμένη μέσα σου.

Η παραπάνω τρομερή θερινή αμπελοφιλοσοφία – ‘νταξ’ … το’χω! – προέκυψε κατόπιν σχετικής μεταμεσονύκτιας και καρακαμμένης συζήτησης με τον @_vaalito, ο οποίος με αποκάλεσε βλάχα.

[Δεν πειράζει, κι εγώ σ’αγαπώ!]

Ναι, οκ, τί να κάνουμε … ορισμένοι εξ ημών δεν μεγαλώσαμε στην Αθήνα.

Ευτυχώς δηλαδή, γλιτώσαμε μερικές νευρώσεις. Διότι έτσι είμαστε εμείς στο χωριό μου: χαλαροί.

Σε όποια πρωτεύουσα κι αν ζω, από την επαρχία είμαι και θα συνεχίσω να είμαι. Με όσα σύνδρομα κι αν συνεπάγεται αυτό – καλά ή κακά – και με τον τρόπο που επηρεάζει την καθημερινότητά μου.

Υ.Γ. Σε προηγούμενες συζητήσεις μας, έχει πει ότι δεν ξέρω πού πάνε τα 4 από μουσική και ότι γράφω χάλια. Αλλά εγώ είμαι υπομονετικός άνθρωπος και δεν του έχω σπάσει το κεφάλι. Άλλωστε καταφέρνει να το σπάει μόνος του, αρκετά συχνά.

À propos de espοir - надежда - Hoffnung - speranza

надежда - 100% durchschaut - Vous m’avez pris pour une des votre! Voir tous les articles par espοir - надежда - Hoffnung - speranza

2 responses to “επαρχία

  • stratosbg

    Μια χαρά γράφεις, και μια χαρά μουσική ακούς και το καλύτερο, είσαι από χωριό. Και στα χωριά ο άνθρωπος βλέπει τον ορίζοντα. Μετά από 28 χρόνια απουσίας αυτό εκτίμησα περισσότερο (ανάμεσα σε αρκετά άλλα) με την επιστροφή μου εδώ και ένα χρόνο.

Qqchose a declarer?

